رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

اهتمام به ورزش در نیرو‌های مسلح یک مأموریت محسوب می‌شود

امیر «فولادی» با تأکید بر ضرورت پرداختن به ورزش در نیروهای مسلح گفت: اهتمام به ورزش در نیرو‌های مسلح، یک وظیفه و مأموریت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ - 27October 2021

اهتمام به ورزش در نیرو‌های مسلح یک مأموریت محسوب می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز در مراسم تجلیل از نام‌آوران ورزشی نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: اهتمام به ورزش در نیرو‌های مسلح یک توصیه نیست، بلکه در واقع یک وظیفه و مأموریت محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز یکی از مؤلفه‌های اصلی رزم در ارتش‌های جهان آمادگی جسمانی است و ما با در نظر گرفتن این موضوع باید بیش از گذشته به حوزه ورزش توجه داشته باشیم؛ چرا که با ارتقای توان دفاعی ما رابطه مستقیم دارد.

امیر فولادی گفت: اگرچه امروز با پیشرفت تکنولوژی، جنگ‌ها و منازعات دیگر با روش‌های سنتی گذشته که بر پایه توان فیزیکی و فردی بود، انجام نمی‌شود، اما در عین حال، ارتش و نیروی نظامی‌ای در عرصه نبرد موفق و پیروز خواهد بود که از توان رزمی بالایی برخوردار باشد.

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که در مسابقات نظامی ارتش‌های جهان، کشور‌هایی حائز رتبه‌های برتر شدند که از توان جسمانی بالایی برخوردار بودند و در واقع عامل اصلی در مسابقات نظامی، آمادگی جسمانی و توان رزمی افراد است که سبب کسب رتبه‌های برتر می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار