پدر شهید «عبدالعزیز عاشوری» آسمانی شد

پدر شهید «عبدالعزیز عاشوری» دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۸۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ - 27October 2021

پدر  شهید «عبدالعزیز عاشوری» آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «اسدالله عاشوری» پدر شهید «عبدالعزیز عاشوری» بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این پدر شهید عصر فردا ششم آبان ساعت 14 با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثاراگران هشت سال دفاع مقدس ازگلزار شهدای شهر دلوار تا گلزار شهدای روستای گاهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین مراسم هفتمین روز پنجشنبه 13 آبان ساعت 15 برگزار خواهد شد.

«عبدالعزیز عاشوری» در تاریخ ۱۳۴۴/۱۱/۰۱ در روستای گاهی از توابع شهرستان تنگستان دیده به جهان گشود و در ۱۳۶۵/۰۲/۱۹در منطقه شرهانی شهد شیرین شهادت را نوشید.

قسمتی از وصیت نامه شهید «عبدالعزیز عاشوری»

خدایا از کشته شدن در راه تو چه باک، خدایا تو زبان ما را از دروغ پاک کن تا آنچه را ادعا داریم عمل کنیم. آخر ما ادعا داریم ما مردان راه حسین (ع) و زنان راه زینب (س) را در پیش گرفته‌ایم. خدایا به من یک مجاهدت علی گونه و یک شهادت حسین‌وار عنایت کن، گرچه نالایقم.  کل نفس ذائقه الموت.
 
هر نفسی در عالم رنج و سختی مرگ را می‌چشد و ما شما را به بد و نیک مبتلا کردیم تا بیازماییم (هنگام مرگ) به سوی ما بازمی‌گردید. خداوندا تو گواهی که هدف ما در این جنگ اعتلای کلمه توحید و سرنگونی ستمگران است، این مردم جوانانی را از دست داده‌اند که جزء بهترین جوانان بوده‌اند، هدفشان حفظ و برقراری اسلام و قرآن است. پس شما مردم مدیون خون شهیدانید مرا در قبرستان خود دفن کنید و از خانواده‌ام و دیگر قوم و خویشانم می‌خواهم از امت شهید پرور نیز می‌خواهم که تا آخرین نفس یار امام باشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها