در فرماندهی بهداشت و درمان ارتش؛

رزمایش امداد و درمان پیامبر اعظم (ص) ارتش برگزار شد

رزمایش امداد و درمان بیمارستان‌های ارتش در تهران به همت معاونت بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی آجا، با محوریت بیمارستان بعثت نیروی هوایی برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ - 27October 2021

رزمایش امداد و درمان پیامبر اعظم (ص) برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، رزمایش امداد و درمان بیمارستان‌های ارتش در تهران به همت معاونت بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی آجا بزرگ، با محوریت بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش و با نام پیامبر اعظم (ص) و به‌منظور کسب آمادگی هرچه بیشتر و تجربیات مورد نیاز در بحران‌ها برگزار شد.

در این رزمایش که به‌صورت وبیناری در دانشگاه علوم پزشکی ارتش نیز برگزار شد، امیر سرتیپ دوم پزشک «محمد افشار اردلان» جانشین معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش با تأکید بر آمادگی تمامی مراکز درمانی و بیمارستان‌های ارتش گفت: آمادگی در بحران‌ها وظیفه همه ماست و کسب آمادگی و تجربیات در این‌گونه رزمایش‌ها موجب می‌شود در بحران‌ها شاهد خسارات و آسیب‌های کمتری باشیم.

وی افزود: تمامی مراکز درمانی ارتش در هر لحظه و هر زمان در وقوع بحران آماده هستند؛ این ماموریت ماست و تمامی برنامه‌ریزی‌های در راستای آمادگی هرچه بیشتر مراکز درمانی خواهد بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها