تأکید انصارالله بر مبارزه تا آزادسازی هر وجب از خاک یمن

سخنگوی انصارالله در واکنش به پیروزی‌های گسترده اخیر ارتش یمن در مأرب گفت، مشکل یمن با ائتلاف سعودی و نیرو‌های آن است و مقابله با این نیرو‌ها تا آزادسازی تمام یمن باید ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۴۸۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ - 27October 2021

تأکید انصارالله بر مبارزه تا آزادسازی هر وجب از خاک یمنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن و سخنگوی انصارالله در واکنش به پیروزی‌های اخیر در مأرب در توییتر نوشت: به مردان شریف مأرب درود می‌فرستیم و تأکید می‌کنیم که یمن برای همه شهروندانش زیر سایه حاکمیت ملی گسترده خواهد شد (در اشاره به آزاد شدن بخش‌های اشغال شده.)

وی ادامه داد: مشکل کشور یمن با ائتلاف متجاوز، نیرو‌های اشغالگر و محاصره ظالمانه آن است نه هیچ چیزی دیگری. باید با این امر تا آزادسازی هر وجب از خاک اشغال‌شده مقابله کرد.

پس اعلام اخیر سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن درباره پیشروی نیرو‌های صنعاء در استان‌های مأرب و شبوه، رسانه‌ها گزارش دادند که ارتش یمن، ناحیه راهبردی «الجوبه» را به طور کامل تحت سیطره خود درآورده است.

همچنین، منابع میدانی امروز (چهارشنبه) گزارش دادند که در ادامه شکست نیرو‌های هادی و ائتلاف متجاوز در مأرب، این نیرو‌ها در حال عقب‌نشینی از منطقه جبل مراد در جنوب مأرب هستند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار