معاون هماهنگ کننده نزاجا:

ورزش جزء لاینفک نیروهای مسلح است

امیر سرتیپ فلاح با اشاره به اهمیت ورزش در ارتقای توان دفاعی کشور و اجرای ماموریت‌های نظامی گفت: ورزش جزء لاینفک نیرو‌های مسلح است که همواره باید نسبت به آن اهتمام لازم را داشته باشیم.
کد خبر: ۴۸۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ - 27October 2021

وزش جزء لاینفک نیروهای مسلح استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ عباس فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از نام‌آوران ورزشی نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: ورزش یکی از اجزاء لاینفک نیروهای مسلح محسوب می‌شود؛ چراکه به هر میزانی که توانمندی و قوای جسمانی ما ارتقا یابد به همان میزان نیز توانایی اجرای ماموریت در یگان‌های ما افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه همواره باید نسبت به انجام ورزش و تحرک اهتمام لازم را داشته باشیم، افزود: یگان های نیروی زمینی باید به لحاظ جسمانی در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته باشند تا بتوانند در اجرای ماموریت ها و مقابله با تهدیدات، موفق عمل کنند.

امیر فلاح تصریح کرد: نیروی زمینی در عرصه های مختلف ورزش اعم از ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و حرفه ای و همچنین حوزه های آموزشی ورزش دارای پیشینه قوی و دست بلندی است که ثمره آنرا در سلامت جسمانی پرسنل و مسابقات قهرمانی کشوری و بین المللی قابل مشاهده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش نیروهای مسلح گفت: کم توجهی به تربیت بدنی و ورزش در سطح نیروهای مسلح ما را دچار آثار مخرب و آسیب خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده نزاجا افزود: امروز باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی یک باشگاه پاک، بدون حاشیه و واقعی است که 32 رشته ورزشی فعال را مدیریت می‌کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار