استاندار خراسان رضوی:

پلیس در خدمت به انقلاب اسلامی خوش درخشیده است

«نظری» گفت: پلیس خراسان رضوی نیز با عنایت آقا علی ابن موسی الرضا (ع) در میدان خدمت به جامعه و انقلاب اسلامی خوش درخشیده است.
کد خبر: ۴۸۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳ - 27October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی امروز با «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

نظری در این دیدار با تقدیر از خدمات و حضور مقتدرانه پلیس، اظهار داشت: همراهی و همدلی مجموعه‌های مختلف با پلیس باید عمیق‌تر شود و در این راستا با پشتیبانی از این نیروی خدمتگزار، اهتمام جدی در این رابطه داریم.

وی افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خدمات شایان و حضور مقتدرانه‌ای دارد و پلیس خراسان رضوی نیز با عنایت آقا علی ابن موسی الرضا (ع) در میدان خدمت به جامعه و انقلاب اسلامی خوش درخشیده است.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: بار اصلی برقراری نظم و امنیت شایسته برای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بر عهده شما مجاهدان فی سبیل الله در نیروی انتظامی است و امروز امنیت استان خراسان رضوی قابل تقدیر است.

نظری تصریح کرد: حمایت، همراهی و پشتیبانی از پلیس خدمتگزار را در دستور کار خود و به‌عنوان یک تکلیف می‌دانیم و امیدواریم در این عرصه گام‌های موثری برداریم.

در ابتدای این دیدار سردار تقوی ابراز داشت: سربازان ولایت در فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خدمتگزاران مردم و خادمان نظم و امنیت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا (ع) هستند و این خدمت بزرگ را توفیق بزرگی برای خود می‌دانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار