رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس:

«فرهنگ شهادت» نجات‌بخش و هویت‌آور است

مجتهدزاده گفت: نشر فرهنگ شهدایی برکت ایجاد می‌کند چراکه فرهنگ شهدا، نجات‌بخش و هویت‌آور است.
کد خبر: ۴۸۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴ - 01November 2021

فرهنگ شهدا فرهنگ نجات بخش و هویت آور می باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان،«مریم مجتهد زاده» رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، طی سخنانی در دومین نشست شبکه سازی «گفتمان فاطمی» که در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و صدور آزادی خواهی در جهان اظهار داشت: دشمن می خواست جلوی نفوذ انقلاب را بگیرد و جنگ را شکل داد اما حضور مردم، وحدت و همدلی آن ها در کنار رهبری شایسته امام خمینی، باعث پیروزی ما در این جنگ شد.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس نه تنها اهداف نظام حفظ شد بلکه به برکت دوران دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی داشتیم.

مجتهدزاده ادامه داد: اگر ملتی اعتقاد داشته باشد و به خداوند بزرگ ایمان داشته باشد در سایه وحدتی که با این اعتقاد ایجاد می شود، معجزات روی خواهد داد که بی بدیل است.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم یکی از این معجزات و مدل موفق را معرفی کنیم می توان گفت: هشت سال دفاع مقدس با معرفی الگوهایی در موضوعات تحکیم بنیان خانواده، اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی نمونه بارز این معجزه است.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به این موضوع که دشمن در جنگ فرهنگی جدید، مانند موریانه ای ذهن جوانان ما را هدف گرفته و ارزش ها را کمرنگ و بیرنگ و تبدیل به ضد ارزش کرده است، گفت: با بیان فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس، می توانیم جامعه را برعلیه این موریانه ها واکسینه کنیم.

وی با بیان این مطلب که شهدا همیشه زنده هستند و همه ما در برابر شهدا رسالت داریم، ادامه داد: ن نشر فرهنگ شهدایی برکت ایجاد می‌کند چراکه فرهنگ شهدا، نجات‌بخش و هویت‌آور است.

وی تاکید کرد: اگر ما در معرفی الگوی فاطمی غفلت کنیم، دشمنان افرادی را معرفی می‌کنند که حاصلی جز تباهی و گمراهی ندارند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار