المیادین اعلام کرد؛

ناکامی تحرکات ائتلاف سعودی و مزدورانش در جبهه «الجوبه»

منابع میدانی ادعا‌های مطرح شده از سوی ائتلاف سعودی مبنی بر اینکه نیرو‌های عبدربه منصور هادی و ائتلاف سعودی بر مناطقی در الجوبه در جنوب مأرب مسلط شده‌اند را رد کردند.
کد خبر: ۴۸۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ - 06November 2021

تحرکات ائتلاف سعودی و مزدورانش در جبهه الجوبه درهم شکست

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، منابع میدانی ادعا‌های مطرح شده از سوی ائتلاف سعودی مبنی بر اینکه نیرو‌های عبدربه منصور هادی و ائتلاف سعودی بر مناطقی در الجوبه در جنوب مأرب مسلط شده‌اند را رد کردند.

این منابع، اخباری را که نیرو‌های عبدربه منصور هادی و حزب الاصلاح در این باره منتشر کرده‌اند، بی‌اساس دانستند و آن را تکذیب کردند.

منابع میدانی تأکید کردند که تحرکات نیرو‌های هادی و ائتلاف سعودی با شکست روبه‌رو شده است و بمباران سنگین هم نتوانسته که کمکی به آن‌ها کند.

المیادین گزارش داد: هم‌اکنون درگیری‌ها در مناطق جنوبی واقع در حد فاصل بین شهر مأرب مرکز استان مأرب، بخش‌های شمالی منطقه الجوبه (جبل البلق) و نقاط نزدیک به منطقه الفلج ادامه دارد.

همچنین درگیری‌هایی در بخش‌های شرقی منطقه صرواح و بخش‌های غربی شهر مأرب و مشخصاً اطراف جبل البلق و دره ذَنَة واقع در بین شهر مأرب و منطقه صرواح به وقوع پیوسته است.

المیادین همچنین گزارش داد که در نتیجه حمله توپخانه‌ای ائتلاف سعودی به منطقه مرزی مُنَبَّه در غرب استان مأرب، چهار غیرنظامی شهید و شش نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها