فرمانده نیروی هوایی ارتش:

جنگنده‌های «نهاجا» به فناوری‌های روز دنیا مجهز شده‌اند

امیر سرتیپ «واحدی» گفت: کارکنان غیرتمند نیروی هوایی ارتش با تکیه بر توانمندی‌های داخلی، تمامی هواپیما‌ها را در شرایط عملیاتی نگه داشته و به آخرین فناوری‌های روز دنیا مجهز کرده‌اند.
کد خبر: ۴۸۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ - 17November 2021

بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش از مرکز بازآماد آشیانه جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از بخش‌های مختلف آشیانه جمهوری اسلامی ایران، توانمندی این یگان در زمینه بازآماد (اورهال) هواپیما‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید اظهار داشت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه به‌خصوص در بخش نظامی، بازآماد یکی از مهم‌ترین راهکار‌های مبارزه با تحریم‌های نظامی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به کارکنان فنی گفت: تمامی این هواپیما با تلاش، همت و پشتکار شما عزیزان و با تجهیزات موجود و به‌صورت کاملاً بومی، بازسازی و به ناوگان هوایی نیروی هوایی ارتش ملحق می‌شود.

امیر واحدی با بیان اینکه نیروی هوایی در حوزه تعمیرات، بازآماد و ساخت و ساز به خودکفایی رسیده و هیچ‌گونه وابستگی به کشور‌های بیگانه ندارد، خاطرنشان کرد: کارکنان غیرتمند نیروی هوایی ارتش با تکیه بر توانمندی‌های داخلی، تمامی هواپیما‌ها را در شرایط عملیاتی نگه داشته و به آخرین فناوری‌های روز دنیا مجهز کرده‌اند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها