رئیس جمهور:

شهدا برای کشور تولید قدرت کردند

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: شهدای ما برای کشور تولید قدرت کردند و امروز هم هر کسی در جهت استقلال اقتصادی و فرهنگی فعالیت می‌کند تولید کننده قدرت است.
کد خبر: ۴۸۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ - 18November 2021

شهدا برای کشور تولید قدرت کردندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر پنجشنبه در ادامه سفر استانی خود به زنجان با حضور در مسجد دانشگاه زنجان ضمن قرائت نماز مغرب و عشا در فضایی صمیمانه با تعدادی از خانواده‌های شهدای استان زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس جمهور با اشاره به دشمنی‌هایی که علیه ملت ایران وجود دارد، اظهار داشت: آنچه موجب آرامش خانواده شهدا می‌شود نام اهل بیت علیهم السلام و یاد شهدای کربلا است و شما خانواده شهدا جلوه‌های زیبای این شهر هستید.

رئیس جمهور با بیان اینکه وجه مشترک وصیت شهدا تنها نگذاشتن امام و پاسداشت انقلاب است، گفت: وصایای شهدا پیش روی مسئولین است و باید بدانند در چه کشوری مدیریت می‌کنند.

رئیسی با اشاره به تعبیر حاج قاسم سلیمانی که بیان داشت ما ملت امام حسین علیه السلام هستیم، گفت: این کشور و ملت شکست ندارند.

رئیس‌جمهور گفت: روحیه جهادی و از خودگذشتگی شهدا به ما یاد داد در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هم باید جهادی کار کرد. شهدای ما برای کشور تولید قدرت کردند و امروز هم هر کسی در جهت استقلال اقتصادی و فرهنگی فعالیت می‌کند تولید کننده قدرت است.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدای استان زنجان قدردانی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها