منابع فلسطینی خبر دادند؛

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینی‌ها در نابلس

منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینی‌ها در نابلس واقع در کرانه باختری و تخریب خودرو‌های آن‌ها خبر دادند.
کد خبر: ۴۹۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ - 22November 2021

یورش شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینی ها در نابلسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به خودرو‌های فلسطینیان در نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست با سنگ به خودروی فلسطینی‌ها در جنوب نابلس حمله کردند و به تخریب آن‌ها پرداختند.

این در حالی است که صبح روز یکشنبه در بخش قدیمی قدس و در نزدیکی یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی تیراندازی صورت گرفت که طی آن یک فلسطینی به روی نظامیان صهیونیست آتش گشود.

به دنبال این حادثه یک صهیونیست به هلاکت رسید و چهار تن دیگر از جمله سه نظامی زخمی شدند که حال دو تن از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

رسانه‌های عرب زبان اعلام کردند که عامل استشهادی این عملیات که فردی ۴۲ ساله بود، هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.

در جریان این عملیات دو فلسطینی مشارکت داشتند که یکی از آن‌ها عملیات شناسایی و دیگری عامل اجرایی بوده است. صهیونیست‌ها بلافاصله تمامی ورودی‌های مسجدالاقصی و بخش قدیمی قدس را مسدود کردند.

از سوی دیگر، پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که گزارشی درباره زخمی شدن یک صهونیست ساکن شهر یافا به ضرب چاقوی فردی که هنوز هویتش مشخص نشده، دریافت کرده است.

در این بیانیه آمده بود که نیرو‌های پلیس بلافاصله پس از دریافت این گزارش راهی محل حادثه شده و مستقیماً تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

در بیانیه پلیس گزارشی درباره انگیزه عملیاتی که با سلاح سرد صورت گرفته، منتشر نشده است.

این عملیات ساعاتی پس از کشته شدن یک شهرک‌نشین و زخمی شدن سه نفر دیگر در شهر قدس اشغالی در عملیات استشهادی یک فلسطینی عضو جنبش حماس صورت گرفت.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها