مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان:

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کنار زلزله‌زدگان هرمزگانی است

«دانشمند» گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد احسان متعلق به این ستاد از همان ساعات اولیه زلزله در کنار مردم منطقه فین حضورداشتند و این مأموریت تا رفع مشکلات مردم ادامه دارد.
کد خبر: ۴۹۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ - 22November 2021

«منوچهر دانشمند» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، اظهار داشت: اولین گام اعزام گروه جهادی ستاد به مناطق زلزله‌زده فین و استقرار در این منطقه برای امدادرسانی و اسکان اضطراری بود. درهمان ساعات اولیه این زمین لرزه‌ها بسته‌های معیشتی و غذای گرم، پتو و همچنین چادر بین مردم توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان اضافه کرد: برای کاهش اضطراب و استرس مردم ناشی از این رخداد، گروه‌های جهادی پزشکی را در منطقه زلزله‌زده مستقر کردیم. این گروه، خدمات پزشکی خوبی به مردم ارائه دادند.

دانشمند با اشاره به اینکه خدمات به صورت رایگان انجام می‌شود، گفت: با توجه به پس لرزه‌هایی که وجود دارد تیم درمانی در قالب کاروان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد احسان در مرکز بهداشت فین مستقر کردیم. ما بصورت گردشی در تمام مناطق زلزله‌زده بخش فین و توابع خدمات رایگان ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها