کتابدار کتابخانه تخصصی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

کتاب‌های تخصصی دفاع مقدس استان همدان در نرم‌افزار «آذرسا» منتشر می‌شود

«مصلح‌خو» گفت: کتاب‌های تخصصی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان در نرم افزار «آذرسا» بارگذاری و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۹۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۶ - 24November 2021
کتاب‌های تخصصی دفاع مقدس را در «آذرسا» ببینید //سلام// این خبر را کدام بزرگوار تنظیم کرده!!؟// تنظیم اخبار همان روال اشتباه است//«زهرا مصلح‌خو» کتابدار کتابخانه تخصصی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان درباره اقدامات انجام شده در کتابخانه دفاع مقدس استان همدان، اظهار داشت: در راستای معرفی این مجموعه اقداماتی در فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌ای انجام و تاحدودی کتابخانه تخصصی دفاع مقدس به مخاطبان معرفی شده است.

وی در پاسخ به این سوال که جهت تشویق مردم به امر کتابخوانی چه اقداماتی انجام شده است، گفت: با توجه به فرمایش رهبر  معظم انقلاب اسلامی درباره فضای مجازی، کتاب‌های دفاع مقدس به خصوص کتاب‌های انتشارات حماسه ماندگار و کتاب‌های ناشناخته نویسندگان توسط کتابخانه تخصصی دفاع مقدس معرفی می‌شود و از طرفی کتاب‌های جدید منتشر شده را خریداری و در اینجا به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

کتابدار کتابخانه حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان درباره برنامه‌های این مجموعه تا پایان سال نیز گفت: از ابتدای فصل تابستان کلیه کتاب‌ها در نرم افزار «آذرسا» بارگذاری و اطلاعات این کتاب‌ها به روز شده که به زودی کار ثبت به پایان رسیده و دسترسی به کتاب‌ها آسان می‌شود.
 
وی درباره تعداد کتاب‌های این مجموعه عنوان کرد: در کتابخانه تخصصی حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان تعداد ۱۰ هزار جلد و پنج هزار عنوان کتاب در خدمت مخاطبان قرار گرفته که عضویت و استفاده از کتابخانه برای عموم مردم رایگان است.

مصلح‌خو درباره شرایط عضویت در کتابخانه نیز گفت: علاقمندان برای عضویت باید دو قطعه عکس ۳ در ۴ و یک کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه داشته باشند و باتوجه به مدرک تحصیلی می‌توانند بین پنج تا شش جلد کتاب را به امانت ببرند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار