حجت‌الاسلام رئیسی در جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی:

کارگروه ایجاد تحول در شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهادات ارائه دهد

رئیس‌جمهور از کارگروه تحول در شورایعالی انقلاب فرهنگی خواست با دقت و بررسی همه‌جانبه، پیشنهادات موجود در این زمینه را جمع‌بندی و برای تصمیم‌گیری در جلسه بعدی ارائه دهد.
کد خبر: ۴۹۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴ - 23November 2021

کارگروه ایجاد تحول در شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهادات ارائه دهدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور عصر امروز سه‌شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با تبریک و گرامی‌داشت هفته بسیج، از نقش برجسته و ممتاز این مجموعه عظیم برآمده از متن مردم و خون پاک شهیدان تجلیل و قدردانی و اظهار داشت: فرهنگ و تفکر بسیج از ویژگی‌ها و شاخصه‌های ارزشمندی برخوردار است که ترویج و نهادینه کردن آن در بخش‌های مختلف جامعه،‌ از جمله در مسائل فرهنگی بسیار سازنده و تأثیرگذار بوده و خواهد بود.

وی، از کارگروه تحول در شورایعالی انقلاب فرهنگی خواست با دقت و بررسی همه‌جانبه، پیشنهادات موجود در این زمینه را جمع‌بندی و برای تصمیم‌گیری در جلسه بعدی ارائه دهد.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اهمیت ایجاد تحول در ساختار، وظایف و مأموریت‌های شورایعالی انقلاب فرهنگی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیوست حکم اعضای جدید شورا، از کارگروه تحول خواست با دقت همه پیشنهادات موجود در این زمینه را جمع‌بندی و برای تصمیم‌گیری در جلسه بعدی ارائه دهد.

در جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی، موضوع شرح وظایف قرارگاه فرهنگی در راستای اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیوست حکم اعضای جدید برای ایجاد تحول در وظایف و مأموریت‌ها و راهبرد شورایعالی انقلاب فرهنگی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و ادامه آن به جلسه بعدی شورا موکول شد.

همچنین در این جلسه سند سیاست‌ها و اقدامات تقویت و ترویج نامگذاری متولدین جدید مبتنی بر فرهنگ اسلامی ایرانی به تصویب رسید.

در جلسه امروز شورای انقلاب فرهنگی همچنین سید محمد مقیمی به عنوان رئیس دانشگاه تهران، حسین قناعنی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و عبدالرضا پازوکی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران انتخاب شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار