مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج خبر داد؛

از سرگیری اعزام کاروان‌های راهیان نور کشور

سردار «مطهری» با اشاره به اینکه مخاطب راهیان نور همه ملت ایران هستند، گفت: با تدابیر لازم و تهمیدات مناسب اعزام کاروان‌های راهیان نور از سر گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ - 24November 2021

از سر گیری اعزام کاروان‌های راهیان نور کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عباس مطهری» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در چهارمین روز از هفته بسیج در همایش «بررسی نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در جهانی شدن بسیج» در جمع بسیجیان شهرستان نکا در روستای اطرب این شهرستان به تبیین شکل گیری نهاد مقدس بسیج پرداخت و اظهار داشت: بسیج مقدس‌ترین نهاد انقلاب از مخلص‌ترین انسان‌ها تشکیل شد و امروز پس از سال‌ها افتخار آفرینی در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از کیان اسلامی در کنار دیگر نیرو‌های مردمی و مسلح کارنامه زرین و پرافتخاری دارد.

وی با اشاره به حماسه آفرینی‌های سردار حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی سردار سلیمانی که امروز به عنوان مکتب سلیمانی مطرح شده است ولایتمداری اوست که در جبهه مقاومت بعنوان الگوی عملی و رفتاری، به عنوان بسیجی ولایتمدار در دیگر اقصی نقاط جهان هم شکل گرفت.

این مسئول گفت: یکی از موفقیت‌های حاج قاسم نگاهش به الگو‌های عملی و رفتاری ائمه و ولایت فقیه بود و با بهره‌مند‌ی از سیره شهدا و روحیه مردمی، بسیج را نهادینه کرد و توانست بسیج را جهانی کند.

سردار مطهری یادآور شد: دشمنان اسلام به دنبال حکمرانی فضای مجازی هستند و بسیج باید با الهام از الگوی رفتاری عملی در سایه سار مکتب سردار سلیمانی با استفاده از فن‌آوری‌های روز در فضای مجازی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب نماید.

سردار مطهری با اشاره به اینکه مخاطب راهیان نور همه ملت ایران هستند، تصریح داد: با تدابیر لازم و تهمیدات مناسب بحمدالله اعزام کاروان‌های راهیان نور از سر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه راهیان نور واکاوی و گنج‌یابی سیره شهدا است که برای پیمودن گام دوم انقلاب نیاز به جوانانی از جنس رزمندگان دفاع مقدس و جوانان مدافعان حرم داریم، بیان داشت: راهیان نور یکی از بهترین راه‌های دستیابی به الگو‌های رفتاری است و اثرگذارترین عملیات محسوب می‌شود.

سردار مطهری با اشاره به نقش برپایی اردوی راهیان نور در مقابله با جنگ نرم استکبار گفت: ما تلاش می‌کنیم از گردشگری مراقبت کنیم تا ابزار جنگ فرهنگی کشور نشود و گردشگری اسلامی ایرانی را رقم بزنیم و برای ترویج گردشگری و اعتلای آن به دستگا‌های متولی گردشگری کمک خواهیم کرد.

این مسئول تاکید کرد: راهیان نور، فناوری در مقابله با جنگ نرمی است که دشمن ایجاد کرده و باید از این ظرفیت به‌درستی و در راستای اشاعه فرهنگ شهادت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه امسال در کنار برگزاری راهیان نور مجازی، راهیان نور حقیقی را ادامه می‌دهیم، گفت: اعزام دانش آموزان در بعضی از استان‌ها شروع شده و با تهمیدات لازم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ان شاءلله در اواخر اسفند و فروردین مردم نیز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید بعمل خواهند آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار