سرلشکر «سلامی» در نمایش اقتدار بسیجیان خراسان‌ جنوبی:

بسیج محصول درخشش نورالهی بر ضمیر و اندیشه امام راحل بود/ بسیج محصول تجربه غم‌انگیز و دردناک دوران صدر اسلام است

فرمانده کل سپاه در جمع بسیجیان استان خراسان‌ جنوبی بسیج را محصول تجربه غم‌انگیز و دردناک دوران صدر اسلام دانست و گفت: بسیج محصول درخشش نورالهی بر اندیشۀ امام راحل بود که با ژرف‌اندیشی نسبت به مخاطرات پیش روی انقلاب به یک اعجاز ذهنی دست زدند.
کد خبر: ۴۹۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ - 24November 2021

دشمن در حال زوال و صحنه‌های خطرناک تمام شده است/ «بسیج» همواره رو به جلو حرکت کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (چهارشنبه) در نمایش اقتدار بسیجیان استان خراسان‌‌ جنوبی که به‌مناسبت هفته بسیج در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: بعد از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)،  امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در شرایط سخت و بحران‌ها، سفینه امت اسلامی و ملت ایران را به ساحل عزت، اقتدار، آزادگی، کرامت و حریت هدایت کردند.

سرلشکر سلامی بسیج را گوهر ناب و دُرّ خالصی برای ملت دانست و بیان داشت: بسیج محصول درخشش نورالهی بر ضمیر، اندیشه و ذهن امام خمینی (ره) بود که با حکمتی الهی و ژرف‌اندیشی نسبت به مخاطرات پیش روی انقلاب اسلامی به یک اعجاز ذهنی دست زدند و نهال بسیجی را در سرزمین ایران کاشتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه بسیج حقیقتاً یک موهبت الهی بوده، هست و برای همیشه خواهد بود، افزود: هر مخاطره سختی را به برکت حضور فداکارانه بسیج به یک فرصت برای شکوفایی اسلام و سربلندی اسلام تبدیل می‌کنیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه محبت، ایمان، عشق و آزادگی در شاکله زیبای این نهاد الهی کاملا درخشان و برجسته دیده می‌شود، تصریح کرد: بسیج لشکر مخلص و از جنود الهی است که در مقابل هر دشمنی، هرگز در قلب خود جز طمأنینه و اعتماد به نفس چیز دیگری نمی‌بیند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه بسیج هر مخاطره سختی را به برکت وجود فداکارانه خود به یک فرصت برای شکوفایی اسلام و سربلندی ملت ایران تبدیل کرده است، بیان داشت: بسیج محصول تجربه غم‌انگیز و دردناک دوران صدر اسلام است که در آن امامان ما در صحنه‌هایی با یاوران اندک، تنها ماندند و بسیجیان همیشه در آرزوی جبران مافات‌اند تا آن تنهایی‌ها را جبران کنند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: به همین دلیل است این خیل عظیم در بحران‌های سخت ۴۳ ساله انقلاب اسلامی، امام انقلاب خود را در بطن محبت خود گرفتند و سینه‌های خود را سپر امواج بلا کرده و نخل‌های قامت‌شان بر زمین افتاد تا قامت یک ملت و امت با هدایت رهبر و مقتدای‌شان، سرافراز و سربلند باقی بماند.

فرمانده کل سپاه بسیج را خنثی‌گر و در هم شکننده توطئه‌های بزرگی که برای نابودی ایران شکل گرفته و در آینده نیز وجود خواهد داشت، دانست و مطرح کرد: جنگی که هشت سال بر ملت ایران تحمیل شد، یک نقشه جهانی سیاسی بود و بعد از آن‌که انقلاب، استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، همه شیاطین بزرگ و کوچک از شرق و غرب در یک توطئه جهانی همدست شدند؛ وگرنه «صدام» به تنهایی نمی‌توانست در این مسیر حرکت کند.

سرلشکر سلامی داد: جنگ هشت ساله در ابعاد جهانی بر ملت ایران تحمیل شد؛ ولی وقتی بسیج به میدان این رزمگاه بزرگ و عظیم آمد تا خطری سنگین را از این ملت دور کند، موازنه به نفع ایران به هم خورد و همه ملت ایران بسیج شدند و در این صراط عزت، استقلال و پاسداری کرده و به میدان آمدند.

فرمانده کل سپاه گفت: در یک نگاه همه ملت ایران بسیجی هستند و بسیج از ملت و ملت از بسیج جدا نیست و این راه شکست‌ناپذیری مردم شریف ایران اسلامی در برابر مشکلات است.

وی ادامه داد: بسیج بطن ملت است و ملت زمینه‌ای است که درخشش و زیبایی تصویر بسیج در آن به‌خوبی دیده می‌شود و این راه شکست‌ناپذیری مردم ایران در صحنه‌های سخت و خطرناکی است که تا به امروز بر آن گذشته است.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: بسیج یک دریای زلال و بی‌کرانی است که پایان ندارد و همان‌گونه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) فرموند؛ بسیج مزرعه‌ای بدون مرز و گلستانی زیبا و بی‌انتها از رویش‌های دل‌انگیزی است که هرروز بر این لشکر الهی افزوده می‌شود.

فرمانده کل سپاه بیان داشت: ما از یک جنگ سخت و خطرناک تنها به واسطه حضور دریای پرخروش بسیج گذشتیم و این دریا هیچ‌گاه پایان نخواهد یافت و هرروز رویش‌های دل‌انگیزی دارد و ان فرهنگ بسیجی در سرزمین‌های دیگر تکثیر شد.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه بسیج در صحنه‌های متعدد دیگر چون تحریم‌های اقتصادی اقدامات ارزشمندی انجام داد و پرچم‌دار اقتصاد مقاومتی شد، اضافه کرد: همچنین بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی ایستاد و اجازه نداد القائات فریب‌کارانه دشمن ذهن و قلب جوانان را تسخیر کند و فرهنگ اسلام، جهاد، شهادت و روح آزادگی و استقلال‌طلبی و ایستادگی در مقابل دشمن را ترویج و به یک الگو تبدیل کرد.

وی گفت: هر مشکل و مصیبتی برای ملت پیش آمد، بسیج اولین جریانی بود که در بطن حوادث بزرگ و سخت حضور یافت و بی‌دریغ و بی‌توقع و بی‌ریا بدون هیچ درخواستی، وجود خود را در خدمت آسایش و رفاه و آرامش مردم قرار داد.

فرمانده کل سپاه بسیج را نسخه آرامش ملی و فرمول حل مسائل دانست و مطرح کرد: بسیج آوار مشکلات را از روی دوش مردم این سرزمین برمی‌دارد که این مهم را در سیل‌ها، زلزله‌ها و مقابله با بیماری کرونا می‌توان دید.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه بسیج هیچ‌گاه مشق عقب‌نشینی نکرده و همواره رو به جلو حرکت کرده است و در آینده نیز از شما به نیکویی و با عزت و سربلندی یاد خواهند کرد، گفت: بسیج غبار درد از چهره مردم می‌زداید و با دستان لطف خود، صورت مردم را نوازش می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برای رسیدن به موفقیت باید حول محور ولی‌فقیه بایستیم و تجربه ما و وعده سنت و جاری الهی این است که باید قوی باشیم تا به پیروزی برسیم و هر ملتی تسلیم شد، ذلیل می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمن در حال زوال و صحنه‌های خطرناک تمام شده است؛ اگرچه صحنه‌های سخت وجود دارد، ولی خطرناک نیست؛ چراکه شما بسیجیان قوی شده‌اید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار