عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هیچ کس نمی‌تواند ما را از حق بهره‌مندی از فناوری هسته‌ای محروم کند

نوش‌آبادی گفت: ما معتقدیم ملت ایران نیازمند پیشرفت و بهره‌مندی از فناوری هسته‌ای است و در این مسیر هیچ کس نمی‌تواند ما را از این حق محروم کند.
کد خبر: ۴۹۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰ - 25November 2021

هیچ کس نمی‌تواند ما را از حق بهره‌مندی از فناوری هسته‌ای محروم کندحسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در ارتباط با پیش‌بینی روند مذاکرات احیای برجام اظهار داشت: آنچه که حائز اهمیت است این است که مذاکرات در دور جدید باید از حالت فرسایشی بیرون آمده، صرفاً نتیجه‌محور بوده و به اجرا بیانجامد.

وی ادامه داد: طرف‌های مقابل تاکنون در ارتباط با برجام فرصت‌سوزی کرده و از انجام تعهداتشان طفره رفته‌اند و باید در دور جدید در حوزه عملیاتی و عینیت‌بخشی به مفاد برجام اقدام کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که تاکنون بدعهدی‌ها و کارشکنی برخی از اعضای این توافق بین‌المللی ما را از مواهب برجام محروم کند، گفت: برای برون‌رفت از این بن‌بست، صدق طرف‌های مقابل در انجام تعهداتی است که بتواند ما را نسبت به آینده مذاکرات خوش‌بین‌تر کند و به خروج از این محدودیت‌های ناعادلانه و ظالمانه بیاجامد.

نوش‌آبادی افزود: ما معتقدیم ملت ایران نیازمند پیشرفت و بهره‌مندی از نوآوری‌ها و فناوری هسته‌ای است و در این مسیر هیچ کس نمی‌تواند ما را از این حق محروم کند. در این میان اما جمهوری اسلامی ایران حاضر است برای صدق فعالیت‌هایش با دنیا هم صحبت کرده و آن‌ها را توجیه کنیم البته به‌شرطی که آن‌ها این حق ما را به رسمیت شناخته و به‌دنبال اقدامات غیرقانونی مانند تحریم‌ها نباشند.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها