فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور:

دفاع مقدس با فرهنگ بسیجی اداره شد

سردار «کرمی» گفت: بسیجی یک فرهنگ قرآنی بوده و ما با همین نوع فرهنگ دفاع مقدس را اداره کردیم.
کد خبر: ۴۹۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ - 24November 2021

دفاع مقدس با فرهنگ بسیجی اداره شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «محمد کرمی» فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان که امروز برگزار شد اظهار داشت: جامعه توحیدی جامعه‌ای است که خدا را ناظر بر اعمال خود ببینیم چرا که اگر این اصل رعایت شود جامعه همواره در مسیر رشد و تعالی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: امروز نظام اسلامی کارآمدترین نوع نظام بوده چرا که با یک نگاه قرآنی در همه سطوح رسوخ کرده لذا باید انگیزه و باور الهی باشد تا بتوانیم به پیشرفت در جامعه نائل و همچنین نباید از علم آموزی که یک فرهنگ قرآنی است غافل شویم.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: امروز شما با اعتماد رای مردم منتخب شدید و باید تمام خلاقیت خود را برای انداختن نگاهی نو در مدیریت بکار گیرید. در قرارگاه قدس ابتدا می‌خواهیم روستاها را تقویت کنیم و به اقتصاد روستا اهمیت داده شود و در حوزه توسعه یک کار زیربنایی انجام دهیم لذا در این راستا همه باید به هم کمک کنیم.

سردار کرمی تصریح کرد: باید مردم از مکانی که در آن زندگی می‌کنند منفعت ببرند لذا اگر معدن و یا واحد تولیدی در یک منطقه وجود دارد باید نیروی کار همان منطقه و همان استان نیز در آن استفاده شود. در زاهدان ظرفیت زیادی داریم باید دانشجویان را پای کار بیاوریم و این امر که همه اقشار مردم باید برای توسعه شهر کمک کنند اهمیت دارد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: در استان سرمایه‌گذاران بزرگی داریم که در بخش‌های دیگر و در سایر مناطق سرمایه گذاری می‌کنند باید این سرمایه گذاران به داخل استان و شهر بیایند تا شاهد پیشرفت باشیم. چند شهرداری مهم باید از شهرداری زاهدان حمایت کنند و از نقطه نظرات شهرداری‌های موفق استفاده شود همچنین پروژه‌های شهری باید به صورت اولویت تامین اعتبار شوند.

سردار کرمی ادامه داد: باید پیمانکار را به سود برسانیم اما نه به قیمت وام دار کردن خودمان و پایین آوردن سرعت و کیفیت کار؛ لذا حتما بکار آنان نظارت شود و شورای شهر نیز مطالبه‌گر باشد تا اشکالات را برطرف کند. سپاه و نیروهای جهادی در همه زمینه‌هایی که در توان داشته باشند می‌توانند به شهر خدمت کنند و همه دست به دست هم دهیم تا شاهد پیشرفت زاهدان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار