استاندار خراسان جنوبی:

حل مشکلات کشور نیازمند عزم ملی و روحیه بسیجی است

«ملانوری» گفت: امروز در راستای سیاست‌های نظام، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت برای رشد و ثبات اقتصادی، عدالت‌محوری و حل مشکلات اقتصادی، عزم ملی و روحیه بسیجی تحت فرماندهی ‌کل قوا راهگشا خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ - 24November 2021

حل مشکلات کشور نیازمند عزم ملی و روحیه بسیجی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «حمید ملانوری» استاندار خراسان جنوبی، امروز (چهارشنبه) در نمایش اقتدار بسیجیان استان، با تأکید بر اینکه بسیج یکی از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی است که باید به همه ممالک اسلامی صادر شود، اظهار داشت: صدور انقلاب اسلامی هدف بزرگ امام خمینی (ره) بود که به وسیله تک‌تک بسیجیان در حال انجام است.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) می‌خواستند بسیجی شکل بگیرد که انسان‌های با اخلاص، ولایت‌مدار، با حسن خلق، مردمدار، با غیرت، شجاع و توانمند زیر سایه ولایت فقیه از ارزش‌ها دفاع کنند.

استاندار خراسان جنوبی، حضور بسیجیان و نیرو‌های امنیتی را در امنیت منطقه و تصمیمات امنیتی کل جهان تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: با اقتدار و عظمتی که در جمهوری اسلامی ایران حاکم است، کسی جرأت نمی‌کند نگاه چپ به این سرزمین کند.

ملانوری تبیین کرد: مردم خراسان جنوبی نه‌تنها در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و رویدادها و حوادث مختلف حضور پرصلابت و انقلابی داشته‌اند و ۲ هزار شهید را تقدیم کرده‌اند؛ بلکه در بسیاری از مسائل دیگر هم رتبه اول را دارند.

وی مشارکت ۷۴ درصدی در انتخابات ۱۴۰۰، اجرای طرح «شهید سلیمانی» و جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه را از عرصه‌های حضور جدی و پررنگ مردم خراسان جنوی در صحنه ذکر و مطرح کرد: این مردم ولایتمدار محکم و استوار پای ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده و جانفشانی می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز در راستای سیاست‌های نظام، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت برای رشد و ثبات اقتصادی، عدالت‌محوری و حل مشکلات اقتصادی، عزم ملی و روحیه بسیجی تحت فرماندهی ‌کل قوا راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار