معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه مطرح کرد؛

آمادگی وزارت خارجه برای رفع مشکلات صادرات در صنعت پتروشیمی

صفری گفت: معاونت دیپلماسی اقتصادی با همکاری سفارت‌خانه‌های جمهوری اسلامی ایران می‌توانند در زمینه بازاریابی و همچنین جلب و جذب سرمایه گذاران خارجی برای کمک به رفع مشکل صنعت پتروشیمی کشور همکاری کنند.
کد خبر: ۴۹۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ - 24November 2021

آمادگی وزارت خارجه برای رفع مشکلات صادرات در صنعت پتروشیمیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، به منظور بررسی وضعیت صنعت پتروشیمی کشور و رفع مشکلات این صنعت در زمینه صادرات، جلسه‌ای با حضور مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و صاحبان و شرکت‌های فعال در این بخش برگزار شد.

در این دیدار پس از گزارش نمایندگان حاضر در جلسه در مورد شرایط صنعت پتروشیمی و مشکلات آنان در زمینه سرمایه گذاری خارجی و صادرات محصولات، معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه ضمن تاکید بر حمایت کامل وزارت امور خارجه از فعالیت‌های این صنعت، آمادگی وزارت امور خارجه را برای رفع مشکلات آن‌ها اعلام نمود و تاکید کرد: معاونت دیپلماسی اقتصادی با همکاری سفارت‌خانه‌های جمهوری اسلامی ایران می‌توانند در زمینه بازاریابی و همچنین جلب و جذب سرمایه گذاران خارجی کمک کنند.

نمایندگان صنعت پتروشیمی نیز ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه، آمادگی خود را برای همکاری نزدیک با بخش دیپلماسی اقتصادی در جهت رفع مشکلات بین المللی اعلام کردند.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار