رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

صدای فروریختن ستون‌های پوشالی رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود

سردار «سلیمانی» گفت: ملت‌های مسلمان رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد هر چند امروز صدای فروریختن ستون‌های پوشالی رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود.
کد خبر: ۴۹۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ - 24November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در نمایش باشکوه اقتدار بسیجیان مشهد اظهار داشت: از صدور پیام امیدبخش رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بسیج که فصل جدیدی از نقش‌آفرینی بسیجیان جان بر کف در عرصه‌های متنوع خدمتگزاری به ملت و نظام مقدس اسلامی گشود، تقدیر و تشکر داریم.

سردار سلیمانی افزود: نمایش اقتدار بسیجیان یادآور حضور رزمندگان خراسانی در دوران دفاع مقدس است، رزمندگان این خطه از ابتدای شکل‌گیری مقاومت ملت ایران با حضور مردمی نقش پیشتاز و برجسته داشتند و تا پایان دفاع مقدس این حضور تداوم یافت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فعالیت بسیجیان در عرصه‌های متنوع خدمتگزاری پس از دفاع مقدس گفت: در هر قرنی شاهد تحولات در سطح دنیا هستیم و در قرن چهاردهم هجری شمسی ابرتحول در دنیا رخ داد و آن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بود که پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان ابرتحول محقق شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه این تحول بزرگ سرمنشأ تحولات دیگر در دنیا شد و امروز آثار این تحولات قابل مشاهده است خاطرنشان کرد: به بن بست رسیدن اندیشه سوسیالیسم و مارکسیسم و فرو افتادن مکتب لیبرالیسم و به حاشیه رفتن گفتمان مذهب مسیحیت به اعتراف واتیکان در نشست هم اندیشی مسیحیان و اذعان به عدم گفتمان ساز بودن مسیحیت برای بشریت از جمله این تحولات است.

وی با اشاره به فروافتادن علم پوشالی رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان دنیا و در برابر رزمندگان فلسطینی در عملیات‌های مختلف ادامه داد: این اتفاقات عظیم منبعث از ابرتحول و حادثه بزرگ یعنی انقلاب اسلامی بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: ابر تحول و حادثه بزرگ دیگر از مسیر انقلاب اسلامی در پیش روی بشریت قرار دارد و این تحول باعث خواهد شد با پیشتازی ملت ایران و در عمل به بیانیه گام دوم ملل مسلمان در کنار هم باشند و عزت و جلال جهان اسلام رخ بنماید و در مقابل چشمان ملت‌های دنیا قرار بگیرد و منشأ صلح و سعادت بشریت شوند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بشریت گرفتار شده در بحران معنویت غرب با تحول پیش رو نجات می‌یابد و کشورهای مسلمان را از زیر سلطه استعمارگران آزاد می‌کند لذا در متن این حادثه بزرگ به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، نابودی اسرائیل رقم خواهد خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت‌های مسلمان رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد هر چند امروز صدای فروریختن ستون‌های پوشالی رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود چراکه بر اوضاع رژیم صهیونیستی اشراف داریم و امروز یهودیانی که به اجبار کوچ داده شدند مترصد این هستند که به سرزمین‌های خود بازگردند و حتی در یهودیان این باور وجود دارد که این رژیم بیش از ۸۰ سالگی دوام نخواهد داشت و در نظرات سرکردگان رژیم صهیونیستی این موضوع عنوان شده است.

سردار سلیمانی با اشاره به این مطلب که ملت ایران دریچه‌های صلح و شرافت و عظمت و عزت را بر جهانیان گشود خاطرنشان کرد: هیچگاه در پی جنگ‌طلبی نبودیم و همواره از خود دفاع کردیم و در برابر تجاوز دفاع را خلق کردیم با حضور نیروها دفاع عاشورایی و مکتب دفاعی انقلاب اسلامی خلق شد.

وی ادامه داد: امروز با الگوبرداری از این مکتب جبهه مقاومت در برابر اشغالگران ایستادگی کرده است و در این مرحله گام دوم ملت ایران در پی تحقق دولت اسلامی و جامعه‌پردازی و تمدن نوین اسلامی است لذا با امنیت کامل این مسیر را با استفاده از ظرفیت‌های درونی طی خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در انتخاب خرداد ۱۴۰۰ دولت انقلاب در کشور مستقر شد و مسیر برای نقش‌آفرینی نیروهای انقلابی و بسیحیان و بدون توقف نیروهای جهادگرو متخصص و مؤمن انقلابی در کنار دستگاه‌های مسئول برای خدمتگزاری به ملت ایران و حل مسائل کشور و ملت آماده شده است.

وی تصریح کرد: دولت اسلامی ایران باعث شکل‌گیری دولت‌های اسلامی در جهان اسلام خواهد شد و با در کنار هم قرارگرفتن ملل مسلمان وارد مرحله تمدن‌سازی و تمدن نوین اسلامی می‌شویم.

سردار سلیمانی ابراز داشت: پیام اینگونه رزمایش‌های اقتدار بسیج این است که ضمن آمادگی برای فداکاری در راه تدابیر امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مطالبات مردم ایران و تأمین امنیت پایدار برای استمرار نقش‌آفرینی ملت بزرگ در گام دوم، کار اصلی ما پیشرفت و آبادانی و ساخت ایران در حد عظمت ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: شرایط برای تحقق این هدف فراهم است و همه نهادهای برای تحقق این هدف با فراهم شدن ظرفیت‌ها و استفاده از تحربیات گذشته و با محور قرار دادن جوانان و امیدبخشی و روحیه جهادی و جهش در مسیر پیشرفت ملت ایران مسیر را طی می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها