سخنگوی حماس:

تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه یک جنایت جدید بود

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن محکومیت تجاوز نظامی اخیر رژیم صهونیستی به سوریه، آن را به مثابه یک جنایت جدید توصیف کرد.
کد خبر: ۴۹۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ - 24November 2021

تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه یک جنایت جدید بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز چهارشنبه به تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه واکنش نشان داد.

وی در این خصوص تصریح کرد: تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه به مثابه یک جنایت جدید بود. این تجاوز نیز در ادامه سلسله تجاوزگری های رژیم صهیونیستی علیه ملت های منطقه اتفاق افتاد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه اظهارات خود در این زمینه خواستار وحدت و یکپارچگی کشورهای جهان عرب و جهان اسلام در برابر رویکرد قلدرمآبانه رژیم صهیونیستی و مقابله با اقدامات جنایتکارانه این رژیم شد.

منابع خبری بامداد چهارشنبه از مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حمص خبر دادند. منابع سوری اعلام کردند که پدافند ارتش سوریه با حمله هوایی رژیم صهیونیستی مقابله کرد.

یک منبع نظامی گفت: حدود ساعت ۰۱:۲۶ بامداد امروز دشمن اسرائیلی با چند موشک حمله هوایی را از سمت شمال شرقی بیروت علیه برخی نقاط در منطقه مرکزی انجام داد. وی افزود: سامانه‌های پدافند سوریه با این حمله مقابله کردند و بیشتر موشک‌ها رهگیری و ساقط گردید. در جریان این حمله ۲ نفر شهید و ۷ تن دیگر زخمی شدند و خسارت های مادی نیز ایجاد شد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار