نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی:

بسیجی مقابل ایجاد وابستگی خواهد ایستاد/ بسیج همواره در صحنه حمایت از محرومان است

حجت‌الاسلام «نوری» استقلال را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیجی مقابل افرادی که می‌خواهند کشور را به غرب یا شرق وابسته کنند، خواهد ایستاد.
کد خبر: ۴۹۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ - 24November 2021

بسیج همواره در صحنه حمایت از محرومان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، حجت‌الاسلام «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، صبح (چهارشنبه) در رزمایش اقتدار بسیجیان این استان که در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، به تشریح وظایف بسیج پرداخت و اظهار داشت: بسیج باید حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی باشد و این امر مختص یک قشر خاص و مربوط به یک پایگاه نیست.

وی با تاکید بر اینکه دامنه بسیج بسیار وسیع است، گفت: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی احیای دین بود؛ بنابراین بسیجی باید حافظ دین باشد و مقابل کج‌روی‌ها بایستد.

حجت‌الاسلام نوری با بیان این‌که رزمندگان دفاع مقدس با جان خود از قرآن حفاظت کردند که این امر به‌خاطر روحیه بسیجی آن‌ها بود، گفت: بسیجی باید حامی و محافظ ولایت باشد و در هر زمان و مکانی از دستورات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیت کند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: استقلال دیگر دستاورد انقلاب اسلامی است؛ لذا بسیجی مقابل افرادی که می‌خواهند کشور را به غرب یا شرق وابسته کنند، خواهد ایستاد.

وی تفکر بسیجی را عامل پیروزی کشور مقابل آمریکا دانست و افزود: این تفکر بسیجی است که باعث شد پس از دزدی نفت ایران، نفت و نفتکش را جلوی چشم دشمن برگردانیم.

حجت‌الاسلام نوری، توجه به محرومان و نیازمندان را دیگر دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: بسیج همواره در صحنه حمایت از محرومان است؛ این مسئله را چه در اردو‌های جهادی و چه در حوادثی مانند سیل و زلزله دیده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر لزوم حفظ عفت و حیا در جامعه، خاطرنشان کرد: دشمن با ابزار رسانه خود سعی دارد حیا را به‌عنوان یکی از دستاور‌های انقلاب اسلامی، از مردم بگیرد که بسیج باید از طریق روش‌های فرهنگی و اقناعی با دشمن مقابله کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها