فرمانده سپاه استان البرز:

بسیج یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است

سردار «حیدرنیا» گفت: بسیج، شجره طیبه انقلاب، یادگار ماندگار امام عظیم‌الشأن ما و مدرسه عشق است.
کد خبر: ۴۹۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ - 24November 2021

بسیج یادگار ماندگار امام خمینی (ره) استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صبح امروز در اجتماع بسیجیان که در حسینیه عاشقان ثارالله کانون شهید سبحانی برگزار شد، ضمن تبریک هفته بزرگداشت بسیج، خواهران و برادران بسیجی را چشم و چراغ ملت و عزیزان رهبر معظم انقلاب اسلامی خواند.

وی با اشاره به اینکه این جمع گوشه‌ای از دریای بی‌کران بسیج است، اظهار داشت: بسیج، شجره طیبه انقلاب، یادگار ماندگار امام عظیم‌الشأن ما و مدرسه عشق است. بسیج و بسیجی عاشق پاکباخته و دلباخته‌ای است که فقط برای رضای خدا و خدمت به همنوع پای در عرصه جهاد می‌گذارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اذعان داشت: بسیجیان شیران روز و زاهدان شبی هستند که بی‌منت، خالصانه، مخلصانه، پاکباخته و با تمام وجود گوش‌به‌فرمان مولا و رهبر خود، بزرگ‌مرد بسیجی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پای در عرصه‌های مختلف می‌گذارند.

سردار حیدرنیا عنوان کرد: امروز در پنجمین روز از هفته بزرگداشت بسیج اجتماع پرشور بسیجیان در سراسر کشور و در استان البرز با حضور بیش از 10 هزار بسیجی سازمان‌دهی شده در گردان‌های بسیج پایه در حال برگزاری است که این مجموعه نمونه‌ای از آن جمع عظیم است.

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشت: صبح امروز فرمانده معظم کل قوا، ولی فقیه زمان و نایب بر حق امام زمان (عج) به واسطه این حضور پرشکوه بسیجیان در سراسر کشور پیام دلگرم‌کننده‌ای را برای سربازان خود صادر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها