نماینده ولی فقیه در استان لرستان تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج در سطح مدیریت کلان کشور

حجت‌الاسلام «شاهرخی» با تاکید بر اینکه باید در سطح مدیریت کلان کشور از ظرفیت بسیج استفاده کرد، گفت: هدف بسیج پیشرفت همه‌جانبه در گلوگاه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنکی، نظامی و... است.
کد خبر: ۴۹۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ - 24November 2021

استفاده از ظرفیت بسیج  درسطح مدیریت کلان کشور

به گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید احمد شاهرخی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ظهر امروز (چهارشنبه) در رزمایش اقتدار بسیجیان که در مصلی «الغدیر» خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه در طول تاریخ به انسان‌هایی برخورد می‌کنیم که در رکاب انبیاء (ص) و پیشوایان معصوم (ع) بودند و به حمایت از آن‌ها برخاستند، اظهار داشت: چه بسیار انبیائی که جمعیت زیادی در کنار آن‌ها جهاد کردند و در این مسیر که راه خداست هیچ‌گاه به خودشان سستی راه ندادند و احساس ضعف نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به این سخن امام خمینی (ره)  که فرمودند «بسیج شجره طیبه است»، افزود: بسیج درخت تناور پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین می‌دهد.

حجت‌الاسلام شاهرخی بسیج را مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی دانست که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر دادند، تصریح کرد: بسیج به‌معنای واقعی شجره طیبه است؛ چراکه شاخ و برگش پر از خیر و برکت است.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) اولین بسیجی، حضرت علی (ع) دومین بسیجی و حضرت خدیجه (س) اولین بسیجی در میان بانوان است، افزود: اقتدار بسیج نه‌تنها در کشور، بلکه در منطقه و جهان شناخته شده و تمام اقتدار کشور مدیون حضور همه‌جانبه بسیج در منطقه است.

امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه باید در سطح مدیریت کلان کشور از ظرفیت بسیج استفاده کرد، افزود: هدف بسیج پیشرفت همه‌جانبه در گلوگاه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنکی، نظامی و... است.

وی با بیان این‌که استان لرستان با وجود ۶ هزار و ۳۰۰ شهید، از استان‌های سرآمد کشور محسوب می‌شود که معنویت در آن موج می‌زند و روا نیست این استان از محرومیت رنج ببرد، خاطرنشان کرد: بسیجیان باید هدف‌شان همان هدف امامین انقلاب باشد و پشت سر ایشان پیش بروند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار