رئیس کل دادگستری استان مرکزی خبر داد؛

آزادسازی ۲۰۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد توسط ستاد دیه استان مرکزی

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه ستاد دیه استان مرکزی با فرهنگ بسیجی و هم‌افزایی و تلاش همه‌جانبه، تمامی توان خود را برای آزادی زندانیان مالی غیرعمد به کارگیری کرده است، گفت: در سال جاری ۲۰۰ نفر از زندانیان با جرائم مالی غیرعمد آزاد شدند.
کد خبر: ۴۹۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ - 24November 2021

آزادی ۲۰۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد در استان مرکزی/سپاه روح الله در استمرار نهضت کمک مومنانه و همدلی با مردم پیشگام استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک،  حجت‌الاسلام «سید عبدالمهدی موسوی» رئیس کل دادگستری استان مرکزی در آیین آزادی ۱۸ نفر از محکومین مالی با جرائم غیرعمد این استان و توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت هفته بسیج، با بیان این‌که بسیج در طول انقلاب اسلامی همواره با تعهد در میدان خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی نقش‌آفرین بوده است، اظهار داشت: بسیج مدرسه با عظمتی است که بزرگانی همچون شهید قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی در آن نقش‌آفرینی کردند.

وی با بیان این‌که تفکر بسیج برگرفته از تفکر عاشورا و نهضت حسینی (ع) است، افزود: امام خمینی (ره) خالق فرهنگ بسیج و امروز فرمانده این فرهنگ و تفکر ارزشمند امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: امام خمینی (ره) احیاگر ارزش‌های اسلامی و فرهنگ عاشورا هستند و اقتدار و عظمت امروز نظام اسلامی در بخش‌های مختلف برگرفته از تفکر ایشان و فرهنگ بسیجی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه سپاه روح‌الله استان مرکزی هم در راه‌اندازی نهضت کمک مومنانه و هم در استمرار و گسترش آن به سایر بخش‌ها پیشگام است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در استان مرکزی به همت بسیج و مشارکت خیرین، در زمینه آزادی زندانیان غیرعمد مالی اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: در این زمینه یکی از جلوه‌های روحیه بسیجی به نمایش گذاشته شده است؛ چراکه خدمت صادقانه به مردم از مصادیق فرهنگ و تفکر بسیجی بوده و آزادی زندانیان مالی که جرم و خطایی مرتکب نشد‌ه‌اند، یکی ازمصادیق خدمت است.

وی تاکید کرد: بسیج در طول انقلاب اسلامی نشان داده که همواره در کنار مردم است و نسبت به حوادث و سرنوشت مردم بی‌تفاوت نیست و در میدان‌های مختلف پشتیبان و همراه مردم بوده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه ستاد دیه استان مرکزی با فرهنگ بسیجی و هم‌افزایی و تلاش همه‌جانبه تمامی توان خود را برای آزادی زندانیان مالی غیرعمد به کارگیری کرده است، گفت: در سال‌جاری ۲۰۰ نفر از زندانیان با جرائم مالی غیرعمد آزاد شدند.

وی خاطرنشان کرد: نیازمند طنین‌انداز شدن فرهنگ و تفکر بسیجی هستیم و فرهنگ کمک مومنانه و همدلی که به همت بسیج در جامعه راه‌اندازی شده، آثار و برکات زیادی داشته است که باید استمرار پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار