آغاز پیش تولید مجموعه تلویزیونی «رویای فردا»

مجموعه تلویزیونی «رویای فردا» به نویسندگی محسن ثباتیان ‌پیش تولید خود را به زودی آغاز می‌کند.
کد خبر: ۴۹۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ - 24November 2021

آغاز پیش تولید مجموعه تلویزیونی «رویای فردا»به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محسن ثباتیان» بازیگر با اشاره به آغاز پیش تولید مجموعه تلویزیونی «رویای فردا» اظهار داشت: از ابتدای کرونا بود که نگارش فیلمنامه «رویای فردا» را برای ساخت یک فیلم سینمایی به پایان رساندم، اما از ابتدا اصلا قرار نبود این قصه در قالب یک سریال تلویزیونی تولید شود.

وی افزود: در همان مقطع بود که از طرف یکی از دوستانم نگارش اثری متفاوت و جدید با محوریت طنز اجتماعی به من پیشنهاد شد و طرح رویای فردا را ارائه کردم که مورد قبول واقع شد اما آنها دنبال تولید یک سریال تلویزیونی بودند و به همین دلیل تصمیم گرفته شد که این فیلمنامه به قصه‌ای در قالب یک سریال تبدیل شود.

نویسنده مجموعه تلویزیونی رویای فردا با اشاره به اینکه  پس از جلسات و تعاملی که با این عزیزان داشتیم در نهایت نظرات آنها و طرح من به سریال « رویای فردا » منتهی شد، گفت: در آن جلسات سعی کردیم از این طرح به یک موضوع برسیم. محور اصلی داستان شخصی بود که دچار تحولات ناخواسته‌ای می‌شود اما بعد از این‌ که قرار شد فیلم به سریال تبدیل شود من با یک تیم نویسندگی این مسیر را بار دیگر متناسب با مدیوم تلویزیون بازتعریف کردیم و تلفیق آن، این داستان شد.

وی با تاکید بر اینکه این داستان دقیقا طرح اولیه من نیست، گفت: ایده‌اش همان است و گسترده شده است؛ چون در ابتدا قرار بود که این سریال سال گذشته و در قالب سیزده قسمت برای پخش در ایام نوروز ساخته شود کار نگارش بسیار سریع انجام شد.

ثباتیان تاکید کرد: بعد از ارائه به خاطر استقبالی که از متن شد تصمیم گرفتیم کار در بیست و شش قسمت ارائه شود و در واقع هفت ماه به زمان نوشتن فیلمنامه اضافه شد.

وی اضافه کرد: اصولا در طرح سریال با فیلم‌ سینمایی تفاوت چندانی به لحاظ حجم نیست و در نگارش میزان پرداخت شخصیت‌هاست که خیلی اهمیت دارد؛ در واقع در روند داستان تفاوت زیاد ایجاد نمی‌شود و در پرداخت است که این موضوع اهمیت پیدا می‌کند.

این بازیگر با اشاره به اینکه به همین دلیل برای تبدیل فیلمنامه به قصه‌ای تلویزیونی، بیشتر طول و عرض قصه را بسط دادیم و تعداد اتفاقات را افزایش دادیم، گفت: سعی کردیم به این فیلمنامه طنز لحظات و صحنه‌های درون‌شهری و پربرخورد و حادثه ای هم افزوده شود؛ همچنین پرداخت شخصیت‌های اصلی را نیز گسترش دادیم و یک فیلمنامه کاملا مدرن را برای ساخت تحویل دادیم‌.

وی اضافه کرد: فیلمنامه تمام مراحل قانونی ثبت را انجام داده و ان‌شاءالله بزودی وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد؛ به خاطر فضای خاص فیلمنامه پیش تولید سختی خواهیم داشت اما تمام سعی من و گروهم بر این است که هر چه زودتر فیلمبرداری سریال رویای فردا آغاز شود.

ثباتیان در پاسخ به این سوال که آیا خودش نیز در این سریال بازی می کند، تاکید کرد: من برای ادامه مسیر بازیگری خود شروع به نوشتن این فیلمنامه کردم و امیدوارم نتیجه کار من چه در نویسندگی و چه در بازیگری مورد توجه مخاطب قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار