نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

تفکر بسیج برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است

آیت‌الله «درّی نجف‌آبادی» گفت: تفکر بسیج برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است و بسیج باید در مقابله با توطئه‌های دشمنان و فتنه انگیزی‌های آن‌ها همچون گذشته نقش‌آفرینی کند.
کد خبر: ۴۹۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ - 24November 2021

تفکر بسیج برگرفته از مکتب اهل‌بیت(ع) استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، امروز (چهارشنبه) در کلاس درس اخلاق مدیران استان که در مصلی «بیت‌المقدس» اراک برگزار شد، اظهار داشت: دنیا وسیله‌ای برای قرب الهی و کسب خوبی‌ها و ارزش‌های اسلامی است؛ لذا باید هوشیار باشیم و فریب دنیا را نخوریم؛ چراکه دنیا برای همه میدان امتحان است و جهاد، امربه معروف، عبادت، ایثار و شهادت ابزار‌های سعادت در دنیا هستند که باید از آن‌ها به خوبی بهره‌گیری کرد.

وی با اشاره به اینکه میدان جهاد برای خودسازی و دگرسازی است، گفت: میدان جهاد انسان‌های بزرگ را به قله‌های بلند سربلندی می‌رساند و مردآفرین است و شهدا در میدان جهاد تربیت شده‌اند و قرآن کریم مردم را به میدان جهاد در عرصه‌های مختلف دعوت کرده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: تفکر بسیج برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است و بسیج باید در مقابله با توطئه‌های دشمنان و فتنه انگیزی‌های آن‌ها همچون گذشته نقش‌آفرینی کند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی باید اولویت اصلی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان مرکزی باشد، بیان کرد: تیم مدیریتی جدید استان باید ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی را به کار گرفته و برای تقویت سطح معیشتی مردم به‌خصوص دهک‌های پایین جامعه گام‌های بلند بردارد.

وی بیان کرد: همه مدیران و مسئولانی که در دوره‌های گذشته در استان مرکزی فعالیت داشتند، خدمات ماندگاری از خود به یادگار گذاشتند و تیم مدیریتی جدید استان نیز باید با درنظر گرفتن خدا در همه امور، آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی را پیش ببرند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: شفاف‌سازی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای جلب اعتماد عمومی تکلیفی مهم است که باید سرلوحه امور نهاد‌های اجرایی استان قرار گیرد.

وی افزود: جلب اعتماد عمومی، وحدت و همدلی مردم با مسئولان را به دنبال دارد که برخورداری از این ویژگی مهم، بزرگترین سرمایه کشور محسوب می‌شود و توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه حفظ و تقویت امنیت و اقتدار نظام اسلامی در گرو همراهی هدفمند مردم و مسئولان است، گفت: تلاش برای پیشرفت و شکوفایی جامعه و تقویت بنیه اقتصادی ملت، وظیفه اصلی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید در تمامی دستگاه‌های اجرایی جاری باشد.

وی بیان کرد: انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد و خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای ماموریت‌های محوله بهره گیرند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: با وجود بیماری منحوس کرونا، کادر درمان و مدافعان سلامت در این ایام، مجاهدت‌های قابل تقدیری انجام داده و نقش موثری در تامین سلامت جامعه و مردم ایفا کرده‌اند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار