امیر پوردستان در همایش هوانیروز همدلی و همزبانی مطرح کرد:

ضرورت حمایت دولت و مجلس از هوانیروز

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه هوانیروز یک یکان استراتژیک با ماموریت‌های مختلف است، افزود: از دولت و مجلس محترم درخواست می‌کنم تا از این یکان به عنوان یک یکان خدمت کننده به مردم و کشور حمایت کنند.
کد خبر: ۴۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ - 01July 2015

ضرورت حمایت دولت و مجلس  از هوانیروز

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، در همایش همدلی و همزبانی هوانیروز با مردم که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با اشاره به اصل 144 قانون اساسی، اظهار کرد: ارتش ما باید ارتشی مومن، متعهد و مکتبی باشد و به همین دلیل باید افراد شایسته و معتقد به آرمانهای انقلاب اسلامی را به خدمت گیرد.

وی افزود: ستاد کل نیروهای مسلح، بر همین اساس اصول و پایه ارتش را در 21 محور عنوان می کند که محور اول، خداجویی و خدامحور بودن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه یک فرد بسیجی مسلمان، گلادیاتور نیست که وقتی وارد میدان کارزار شد هرکس را دید بکُشد و هرچه را دید نابود کند، گفت: ما در جنگ تحمیلی برای رسیدن به اهداف، از هر وسیلهای استفاده نکردیم، در حالیکه دشمن علیه ما از تسلیحات غیرمتعارف و شیمیایی استفاده کرد، که این جوانمردیها همه نشات گرفته از همان روحیه خداجویی نیروهای ما بود.

پوردستان محور دوم را ولایتمداری عنوان کرد و در این رابطه افزود: ارتش و نیروهای مسلح، خود را موظف به انجام دستورات ولی فقیه میدانند.

وی محور سوم را دشمن شناسی و دشمن ستیزی عنوان کرد و افزود: طبق این امر نیروهای مسلح باید همواره با سلحشوری و اقتدار تابع محض ولایت فقیه باشند و هیچگاه به خود اجازه ندهند تا خدایی ناکرده درگیر مسائل حاشیهای و شیطانکهای حاشیه ساز شوند.

فرمانده نیروی زمینی تصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان به هیچ قدرتی وابستگی ندارند و نه تنها تحریمها آنها را مایوس نکرده بلکه تا به امروز کارهای بزرگی انجام دادند، تا جایی که امروز به مرحلهای از ساخت تجهیزات نظامی رسیدهاند که به هیچ قدرتی وابستگی نداریم. 

وی با اشاره به رشادتهای هوانیروز در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: هوانیروز و نیروی زمینی ارتش از مرزها بخوبی دفاع میکنند و اولین و آخرین سیلی در جنگ را به صدامیان زدند.

پوردستان با بیان اینکه هوانیروز یک یکان استراتژیک با ماموریتهای مختلف است، افزود: از دولت و مجلس محترم درخواست میکنم تا از این یکان به عنوان یک یکان خدمت کننده به مردم و کشور حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها