نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی:

رسالت بسیج محرومیت‌زدایی است

حجت‌الاسلام «نیک‌بین» گفت: بسیج همراه و یاری‌گر محرومان بوده، هست و خواهد بود و در هر کجا که اسمی از محرومان و محرومیت باشد بسیجیان برای محرومیت‌زدایی در آنجا حاضر هستند.
کد خبر: ۴۹۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ - 24November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «جواد نیک‌بین» نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ امروز در همایش بزرگ اقتدار بسیج که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه (ع) کاشمر با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد، اظهار داشت: هر فردی که در دایره انقلاب معنا می‌شود با بسیج همراه است.

وی با بیان اینکه بسیج به معنای برابر بودن همگان در حقوق اجتماعی است، خاطرنشان کرد: بسیجی یعنی باید به‌گونه‌ای زندگی کنید که طبقه متوسط به پایین جامعه از زندگی ما حسرت نخورند چون بسیج همراه و یاری‌گر محرومان بوده، هست و خواهد بود و در هر کجا که اسمی از محرومان و محرومیت باشد بسیجیان برای محرومیت‌زدایی در آنجا حاضر هستند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برابری و ساده‌زیستی بسیجیان باعث جاودانه ماندن آنها می‌شود، تصریح کرد: نتیجه تفکر بسیجی عمل شهیدگونه است و شهید کسی است که در دنیا شهیدگونه زندگی کند و خدا را شاهد بر اعمال و رفتار خود بداند.

نیک‌بین با اشاره به اینکه بیش از چهار دهه از حیات انقلاب می‌گذرد و با وجود همه توطئه‌ها جمهوری اسلامی ماندگار شد، اذعان داشت: علی‌رغم اینکه تمام رسانه‌های دنیا با سیاه‌نمایی به دنبال ساقط کردن نظام اسلامی هستند اما انقلاب روزبه‌روز قدرتمندتر و مستحکم‌تر می‌شود.

وی در ادامه به فراگیر شدن اندیشه بسیج اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی صرفا در نیروهای مسلح نبود بلکه این تفکر در همه انسان‌های ایرانی کره زمین ریشه دوانده و مقابل همه این تلاطم‌ها محکم ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار