رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج:

بسیج رسانه با تفکر بسیجی می‌تواند با حملات رسانه‌ای دشمن مقابله کند

«اسدیان» گفت: بسیج رسانه بستری برای انسجام رسانه‌های استان است و با بهره‌گیری از تفکر بسیجی و ایجاد جبهه منسجم رسانه‌ای می‌تواند با حملات دشمن در حوزه رسانه مقابله کند.
کد خبر: ۴۹۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶ - 24November 2021

بسیج رسانه با تفکر بسیجی می‌تواند با حملات رسانه‌ای دشمن مقابله کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «محمد اسدیان» رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج امروز در دیدار با مسئول و اعضای سازمان بسیج رسانه استان البرز ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: روحیه خستگی‌ناپذیری، رفع مشکلات مردم، برنامه‌ریزی در کار، خدمت صادقانه، دل سوزاندن برای مردم و اخلاص در کار از جمله ویژگی‌هایی است که از تفکر بسیجی نشأت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شهید سید مرتضی آوینی نمونه‌‌ای تأثیرگذار از تفکر بسیجی بود، گفت: این شهید بسیجی همواره باید الگوی بسیجیان و جامعه رسانه‌ای قرار گیرد. یکی از پشتوانه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در نبرد نامتقارن با دنیای استکباری غرب، بهره‌گیری از مهم‌ترین نقطه قوت این نظام مقدس یعنی پشتوانه مردمی و وجود نهاد مقدس نیروی مقاومت بسیج است.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به جایگاه سازمان بسیج رسانه در استان البرز اضافه کرد: بسیج رسانه بستری برای انسجام رسانه‌های استان است و با بهره‌گیری از تفکر بسیجی و ایجاد جبهه منسجم رسانه‌ای می‌تواند با حملات دشمن در حوزه رسانه مقابله کند.

«سید محمدرضا موسوی‌زاده» مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز در این نشست بسیج را یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: این مجموعه به هیچ حزب، گروه و جناح خاصی تعلق ندارد و پشتوانه آن مردم هستند. بسیج یک نهاد پویاست که براساس نیاز جامعه شکل گرفته و در موضوعات مختلف وارد می شود و غم را از چهره مردم می‌رهاند.

وی با بیان اینکه بسیج بستری آموزشی برای همه مردم ایران است، عنوان کرد: بسیج رسانه به تأسی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، با رویکرد گفتمان‌سازی و تشکیل جبهه واحد رسانه ای‌از نیروهای انقلابی با محوریت امیدآفرینی در محرومیت‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی وارد عرصه رسانه شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه این عرصه جهادی بهترین روش مقابله با جریان رسانه‌های معاند است، اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه به‌منظور انعکاس اخبار خدمت‌رسانی در کنار دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان قرار دارد و مطالبات مردمی را بر اساس اخلاق رسانه‌ای پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار