فرماندار شهرستان دیر:

مهم‌ترین دست‌آورد انقلاب اسلامی بسیج است

«باربرز» گفت: با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل بدانند تا زمانی که توده بسیجی وجود دارد، هر تحریمی که با ارزش‌های انقلاب اسلامی در تضاد باشد محکوم به شکست است گفت: مهم‌ترین دست‌آورد انقلاب اسلامی بسیج است.
کد خبر: ۴۹۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷ - 24November 2021

مهم‌ترین غنیمت انقلاب بسیج استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «یونس باربرز» امروز در آئین صبحگاه مشترک رزمایش اقتدار بسیجیان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهیدان، اظهار داشت: هر جنگی غنائمی دارد و غنایم انقلاب اسلامی فوق العاده بود که مهم‌ترین آن بسیج است و با چیزی قابل مقایسه نیست.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه بسیجیان صاحبان اصلی مهم‌ترین غنیمت انقلاب یعنی بسیج هستند گفت: سنگر بتن آرمه در مقابل دشمن، تفکر بسیجی است که از صدها بمب اتم برای دشمن سخت‌تر و کوبنده‌تر است.

باربرز با تاکید بر لزوم قدردانی از بسیج، گفت: باید تلاش کنیم نسلی مدافع انقلاب تربیت کنیم که برای رسیدن به این هدف والا باید همه پای کار باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات شهرستان دست مساعدت با سمت شنا بسیجیان دراز می‌کنیم افزود: امروز برای حل مشکلات کشور نیاز به حضور بسیجیان و روحیه بسیجی و جهادی است.

فرماندار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه انقلاب اسلامی، بسیج نقش کلیدی در امنیت کشور دارد و بسیجیان با حضور خود در صحنه روح امید را در جامعه تزریق کنند.

وی با بیان اینکه ارزش اصلی ما به اتصال به ولایت است، یادآور شد: آمریکا و اسرائیل بدانند تا زمانی که توده بسیجی وجود دارد، هر تحریمی که با ارزش‌های انقلاب اسلامی در تضاد باشد محکوم به شکست است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها