مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

بسیجیان مدافعان واقعی ولایت هستند

حجت الاسلام «رعایتی» گفت: بسیجیان مدافعان واقعی ولایت هستند.
کد خبر: ۴۹۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ - 24November 2021

بسیجیان مدافعان واقعی ولایت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان چالوس ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به اینکه بسیجیان مدافعان واقعی ولایت هستند، اظهار داشت: امام راحل نهادی مردمی و معجزه‌گون به اسم بسیج را برای حفاظت از انقلاب تشکیل داد.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه دین مبین اسلام و در قرآن، خدا به تمام وعده‌های خود عمل کرده است، افزود: تمام وعده‌های پیامبر (ص) عملی شد و سفارش آخر حضرت درباره امام زمان (عج) و وارثان زمین بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: یک وعده خدای متعال که مستضعفان عالم بر مستکبران عالم غلبه کنند، که این وعده الهی محقق خواهد یافت.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به اینکه انقلاب ایران اسلامی یک انقلاب فرهنگی دینی است، افزود: برای اینکه این انقلاب بتواند ثمر بدهد و استمرار داشته باشد، تا ان شاء الله به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود نیروی مردمی بسیج به فرمان امام تشکیل شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به ویژگی‌های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج انسان ایثارگر، عاشق دین و مردم، نترس و پای کار انقلاب است.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط بسیجیان خاطرنشان کرد: آن روزی که بسیجیان سفارت آمریکا را گرفتند مهندس بازرگان با تمام وزرا استعفا کرد، و می‌گفت آمریکا کدخدا و قدرت دنیا است، اما امام راحل گفتند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه افزود: امام راحل فرمودند هر کشوری که ندای بسیجی و تفکر بسیجی بر آن طنین انداز شود، شکست نخواهد داشت.

حجت الاسلام رعایتی اضافه کرد: هشت سال جنگ تحمیلی را مردم و بسجیان آن را اداره کردند. صدام در صدد بود تا خرمشهر را فتح کند، اما به برکت بسیج، نتوانست خرمشهر را به تسخیر در آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه بسیج مردمی، در هشت سال جنگ تحمیلی با تبعیت از امام، بر دشمن پیروز شد، گفت: به گفته دشمنان، ایرانی، چون دین و غیرت دارد نمی‌توان برآن غلبه کرد.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه بسیجی یعنی کسی که فرهنگ دینی داشته باشد، خاطرنشان کرد: بسیجی کسی است که با یک قایق تندرو جلوی رزم ناو آمریکا می‌ایستد و وقتی ولایت حرفی زد پای میدان می‌آید.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که افق آینده روشن است، افزود: هرجا روحیه بسیجی آمد سربلندی نصیب مردم شد و امروزه در منطقه و با تشکیل جبهه مقاومت در یمن، غزه، لبنان و ... ما شاهد پیروزی‌های پی در پی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها