نماینده یزد و اشکذر در مجلس:

بسیج پیشگام حل مشکلات کشور است

«جوکار» گفت: تشکل بسیج و فعالیت‌ نیروهای مردمی و انقلابی در سایه این تفکر، همواره در زمینه حل مشکلات مختلف کشور پیشگام بوده است.
کد خبر: ۴۹۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹ - 24November 2021

بسیج پیشگام حل مشکلات کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدصالح جوکار» عصر امروز (چهارشنبه) در رزمایش اقتدار بسیجیان یزد که در سالن ۹ دی سپاه الغدیر یزد برگزار شد، با تبربک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: برای غلبه بر مشکلات اقتصادی و فرهنگی باید روحیه جهادی و انقلابی در جامعه تقویت و مانند دوران دفاع مقدس با این رویکرد در زمینه رفع مشکلات اقدام شود.

وی با تبیین نگاه ژرف‌اندیشی و راهبردی حضرت امام (ره) به تشکیل بسیج ادامه داد: با فرمان تاریخی حضرت امام راحل (ره) یک خورشید تابان بر تارک انقلاب مقدس اسلامی افزوده شد و هرروز در سایه ولایت آثار این دستاورد بزرگ بیش از پیش نمایان‌ می شود.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با گذشت زمان مشخص شد در سایه این خلاقیت بی‌بدیل امام عظیم‌الشان (ره) چه نهاد ارزشمندی در کشور ایجاد شده و در حقیقت بسیج پیشگام انقلاب اسلامی برای گذر از مشکلات اساسی کشور است.

جوکار با بیان اینکه بسیج تشکلی است که تفکر و روحیه انقلابی در آن متبلور شده است، تصریح کرد: افق بسیج محدود به کارهای روزمره نیست بلکه افقی گسترده‌تر از سایر نهادهای کشور دارد و در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، جهادی بسیجیان با پشتکار خود و حضور در تمام زمینه‌ها توانسته در کنار خدمت‌رسانی به مردم فرهنگ مقاومت را در جامعه اسلامی نهادینه کنند.

رزمایش اقتدار با حضور بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی (ع) و کوثر با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار