مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز خبر داد؛

برگزاری مراسم پرفیض دعای ندبه در امامزاده حسن (ع) کرج

«نوروزی‌فر» از برگزاری مراسم دعای پرفیض ندبه همزمان با آخرین روز از هفته بسیج در استان البرز خبر داد و گفت: این مراسم روز جمعه ۵ آذر از ساعت ۶:۳۰ صبح در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) کرج برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ - 25November 2021

برگزاری مراسم پرفیض دعای ندبه در البرز در آخرین روز از هفته بسیج«ابراهیم نوروزی‌فر» مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز با بیان اینکه هفته مبارک بسیج یادآور ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیان از بدو تشکیل این سازمان تاکنون است، اظهار داشت: بسیجیان همواره در تمامی عرصه‌های موردنیاز کشور پیشگامان عرصه خدمت‌رسانی هستند.

وی مطرح کرد: با توجه به نقش بسیج در ترویج فرهنگ انتظار و به‌ویژه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که همان ایجاد زمینه و بستر حاکمیت حضرت مهدی موعود (عج) است، مراسم دعای پرفیض ندبه همزمان با آخرین روز از هفته بسیج و سالروز تشکیل این نهاد مردمی و انقلابی، در استان البرز برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز ادامه داد: این مراسم به همت سازمان بسیج مداحان استان البرز و با حضور بسیجیان دریادل و خیل منتظران حضرت، ولی عصر (عج)، در روز جمعه ۵ آذر از ساعت ۶:۳۰ صبح در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) کرج برگزار خواهد شد.

نوروزی‌فر قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید، سخنرانی حجت‌الاسلام میلانی نژاد و قرائت دعای ندبه با نوای حاج زین‌العابدین غلام را از جمله برنامه‌های این مراسم برشمرد و گفت: این مراسم پرفیض و معنوی به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی البرز و شبکه سراسری شما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار