رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه:

شهدا و ایثارگران افتخارآفرینان بزرگ نظام اسلامی هستند

«اسلامی» گفت: شهدا و ایثارگران افتخارآفرینان بزرگ نظام اسلامی هستند و ما وظیفه داریم با پیروی از آرمان و اهداف مقدس آن‌ها، ادامه‌دهنده واقعی راه آن عزیزان باشیم.
کد خبر: ۴۹۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ - 25November 2021

مدیون ایثار شهدا هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «سلمان اسلامی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران «مراغه» در دیدار با خانواده معظم شهیدان «سعید کاظمی مطلق» و «محمد امیرعظیمی» و جانباز «داریوش نازلیان»، ضمن گرامیداشت و ارج نهادن به مقام والای شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: شهدا و ایثارگران در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب مایه اقتدار و افتخارآفرینان بزرگ کشورمان هستند.

وی افزود: شهدا انسان‌های آزاده‌ای بودند که در دفاع از اهداف و ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی، مقام شهادت را برگزیدند و امروز ما مدیون ایثار آن بزرگواران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران افتخارآفرینان بزرگ نظام اسلامی هستند و ما وظیفه داریم با پیروی از آرمان و اهداف مقدس آن‌ها، ادامه‌دهنده واقعی راه آن عزیزان باشیم.

«سعید کاظمی مطلق» ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۴۸ در «مراغه» متولد شد و ۲۴ خرداد سال ۱۳۶۷ در «ماووت» به شهادت رسید. همچنین «محمد امیرعظیمی» متولد ۲۰ دی سال ۱۳۴۵، بیست و یکم دی سال ۱۳۶۵ در «شلمچه» به مقام شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار