معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

بسیج تفکر خاص جمهوری اسلامی ایران نیست و نقشی فرامرزی دارد

حجت‌الاسلام «رسولی» گفت: بسیج تفکری است که خاص جمهوری اسلامی ایران نیست و نقشی فرامرزی دارد و باید تفکر بسیجی در بین آحاد جامعه شکل گیرد.
کد خبر: ۴۹۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 25November 2021

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شهر گلسار برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، مراسم گرامیداشت هفته بسیج، شامگاه چهارشنبه (سوم آذر) با حضور خانواده‌های معظم شهدا، حجت‌الاسلام «سید احمد رسولی» معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، مسئولین شهری، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان و مردم شهیدپرور، در مسجد «حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)» شهر «گلسار» برگزار شد.

حجت‌الاسلام «رسولی» در این مراسم، با اشاره به نقش انسان در عالم هستی و بالا بودن ارزش سرمایه انسانی، اظهار داشت: جامعه زمانی به کمال می‌رسد که در سایه‌سار تعلیم الهی نسلی را تربیت کند که روی پای خود بایستد و این امر توسط امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) انجام شد.

وی با بیان این‌که بسیج تفکری است که خاص جمهوری اسلامی ایران نیست و نقشی فرامرزی دارد و باید تفکر بسیجی در بین آحاد جامعه شکل گیرد، عنوان کرد: امام خمینی (ره) به‌درستی در زمان بحران، نهادی را به نام بسیج تأسیس کرد که نیرویی خودساخته، خودشناس و بصیر است و در همه عرصه‌ها به‌موقع و به‌درستی عمل کرده است.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس و هدیه از فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان نمونه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار