مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان تأکید کرد؛

ضرورت ایجاد امیدآفرینی در جامعه با ارائه دستاورد‌های بسیج

سرهنگ «موسوی» با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خویش به‌مناسبت هفته بسیج فرمودند که باید فعالیت‌ها و خدمات بسیج در جامعه معرفی شود، گفت: باید با ارائه دستاورد‌های بسیج، امیدآفرینی در جامعه اتفاق بیافتد.
کد خبر: ۴۹۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ - 25November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، امروز (پنج‌شنبه) در جمع کارمندان و بسیجیان دادگستری کل استان به‌مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج، یک نقشه راه و مسیر برای این نهاد انقلابی است.

وی با بیان اینکه بسیج در دهه‌های مختلف انقلاب اسلامی یاری‌گر نظام بوده است، عنوان کرد: این نهاد انقلابی در برهه‌های مختلف پشتیبان نظام بودند.

موسوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خویش فرمودند که امروز باید فعالیت‌ها و خدمات بسیج در جامعه معرفی شود، بیان کرد: باید با ارائه دستاورد‌های بسیج، امیدآفرینی در جامعه اتفاق بیافتد.

وی با بیان اینکه بسیج یک ذخیره و ثروت برای ایران اسلامی است، گفت: دشمن در کمین است تا مردم را نسبت به این نهاد انقلابی ناامید و مایوس کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تاکید کرد: امروز بر ما به‌عنوان بسیجیان وظیفه است نسبت به امیدوار کردن مردم و امیدآفرینی در جامعه اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه کشور ایران اسلامی سرشار از ظرفیت‌هایی است که باید به آن‌ها پرداخته شود، گفت: یکی از مهم‌ترین این ظرفیت‌ها جوانان هستند که باید در بین آن‌ها امیدآفرینی انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار