شهید غیاثوند: وحدت پیشه کنید

شهید جواد غیاثوند در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «پیوسته طرفدار مظلوم باشید و باندبازى و فامیل‌بازى را خداى ناخواسته سرمشق کار خود نسازید، به وظایف دینى خود عمل کنید که یکى از آن‌ها جهاد در راه خداست وحدت را حفظ کنید.»
کد خبر: ۴۹۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ - 25November 2021

شهید غیاثوند: وحدت پیشه کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید جواد غیاثوند

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند بلکه زنده اند و نزد خداوند روزى می‌گیرند. با درود فراوان به حضرت مهدى (عج) منجى عالم بشریت و نایب بر حقش خمینى بت شکن و با درود به شهداى اسلام و زینبهاى زمان چند جمله‌اى وصیت خود را آغاز می‌کنم.

برادران و دوستان اى کسانی که راه مرا قبول دارید و در مرگ من غمگین هستید نصیحت من به شما این است که اسلحه مرا زمین نگذارید و پیوسته با کفار و منافقین در ستیز باشید چه در سرحدات کشور و چه در داخل کشور چه در روبروى شما سنگرسازى کرده باشند و چه با قلم و پستى که دارند و مشغول ضربه زدن و جنایت باشند.

عزیزان بدانید که دشمن در کمین است و غافل نشوید، از هر درى با هر لباسى و رنگى ظاهر می‌شود، شما اى شیعیان على (ع) على‌گونه رفتار کنید و رفتار وى را سرمشق و الگو قرار دهید حالا هر چه می‌خواهد بشود شما به وظیفه دینى خود عمل کن نکند خداى ناکرده زمانى وظیفه شرعى خود را طبق مصلحت پایمال کنى و رفته رفته یکدفعه چشم باز کنى ببینى شده‌اى صدام و دیگر ظالمان.

با چشمى باز حرکت کن و ببین قرآن چه گفته امامان (ع) و وارثان بحق آن‌ها چه می‌گویند اگر مسلمانید حسین وار وارد شوید و هراسى از دشمن بدل راه ندهید که چه می‌شود چه خواهد شد، بدان مرگ با افتخار از عمر ننگین بهتر است و فریب زرق و برقهاى دنیا را نخورید. پیوسته طرفدار مظلوم باشید و باندبازى و فامیل‌بازى را خداى ناخواسته سرمشق کار خود نسازید. توکل به خدا کنید؛ روزى حلال بطلبید که همانا خدا با شماست به وظایف دینى خود عمل کنید که یکى از آن‌ها جهاد در راه خداست وحدت را حفظ کنید گوش به فرمان پیر جماران باشید و خداى ناکرده پشت وى را خالى نکنید، گوش به حرف چپ و راست و اجانب ندهید.

نکنید کارى که باز آن قلدران حلقه به گوش بر شما حکمفرما شوند وضعیت سابق خود را به یاد بیاورید کمتر حساب مادیات را بکنید مال دنیا به دنیا می‌ماند. نکند روزى حزب‌الله از صحنه خارج شود و مشتى چاپلوس و خودفروخته جایگزین آن‌ها گردند. برادران راهى را که رفتم آگاهانه انتخاب کردم و خوشحالم در این برهه از زمان پاسدار اسلام هستم. گرچه لیاقت این اسم را در خود نمى بینم دوست دارم به کربلاى حسین (ع) بروم و بعد از زیارت و عرض ادب به خدمت بزرگوارش با کفار بجنگم تا اینکه بدنم در خاکهاى گرم کربلا پاره پاره شود و بر زمین بریزد تا در روز قیامت پیش مولایم حسین (ع) سرافکنده نباشم.

در پایان از پدر و مادر گرامیم مى خواهم مرا حلال کنند آن‌ها زحمات زیادى را براى من کشیده اند و نتوانستم در دنیا پاسخگو باشم، از همسر عزیزم مى خواهم مرا حلال کنند؛ ایشان مدت پنج سال زحمات زیادى براى من کشیده است و امیدوارم حضرت زینب (س) پاداش بگیرد.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار