استاندار یزد:

تکمیل یادمان‌های شهدا در رأس امور قرار گرفت

«فاطمی» در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ و ایثار و شهادت گفت: خدمت به خانواده شهدا را مصداق عمل صالح می‌دانیم و بالاتر از شرح اجرایی به آن نگاه و عمل خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۹۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ - 25November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ و ایثار و شهادت که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان استان یزد در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: امروز برای ما در استان یزد در راس اولویت‌های فرهنگی بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: این اولویت همه دستگاه‌های استان یزد بوده و به جد این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

فاطمی اظهار داشت: استان یزد به لحاظ جمعیت تعداد شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و از ۴ هزار شهید، حدود هزار شهید از دانش آموزان هستند.

استاندار یزد با اشاره به اینکه مردم استان یزد ارادت ویژه‌ای به شهدا دارند و تعداد یادواره‌های شهدا در استان یزد اصلا قابل مقایسه با هیچ استان دیگری نیست، افزود: ۴۰۰ یادواره شهدا در طول سال در استان یزد برگزار می‌شود که در استان‌های دیگر بین ۵۰ تا ۸۰ یادواره برگزار می‌شود.

فاطمی ادامه داد: خدمت به خانواده شهد را مصداق عمل صالح می‌دانیم و بالاتر از شرح اجرایی به آن نگاه و عمل خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه عزم جدی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داریم، بیان داشت: پرداختن به سبک زندگی و رسیدگی به خانواده‌های شهدا و حل مشکلات آنها در دستور کار استانداری قرار دارد. 

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها