رئیس دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت:

بسیج بهترین نیروی حامی مردم ایران در عصر حاضر است

«صالحی» گفت: بسیج در تمامی شرایط حساس کشور یار و یاور مردم بوده و در واقع بهترین نیروی حامی مردم ایران در عصر حاضر است.
کد خبر: ۴۹۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ - 25November 2021

بسیج، بهترین نیروی حامی مردم ایران در عصر حاضر است«راحله صالحی» رئیس دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت کرج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در تمامی شرایط حساس کشور یار و یاور مردم بوده و راهبردهای این مجموعه توانسته از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون بسیاری از مشکلات و معضلات کشور را حل کند. بسیج در حقیقت بهترین نیروی حامی مردم ایران در عصر حاضر است.

وی با اشاره به روحیه انقلابی و جمع‌گرایی بسیج در بسیاری از حوادث، عملکرد این درخت تنومند برگرفته از انقلاب شکوهمند اسلامی را در حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه مشکات ولایت با راه‌اندازی پایگاه بسیج فعالیت‌های اثرگذاری را با همکاری بسیج اساتید و دانشجویان در طول سال انجام می‌دهد.

صالحی دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، برپایی پایگاه سلامت، تست رایگان قند خون، فشار خون، مشاوره، اصلاح تغذیه با رویکرد اسلامی ایرانی در مصلی کرج، مسجد امام حسین (ع) و دانشگاه مشکات ولایت به‌صورت حضوری و تلفنی و برگزاری مسابقات ورزشی بانوان و آقایان را از جمله اقدامات پایگاه بسیج این دانشگاه در هفته بسیج ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها