مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

هفته بسیج فرصتی برای تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است

سرهنگ «آسمند» بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است، گفت: در این راستا، با ۲۲ رزمنده دوران دفاع مقدس و پنج خانواده شهید دیدارهایی صورت گرفته است.
کد خبر: ۴۹۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ - 25November 2021

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: از ۲۹ آبان تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است که فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام است.

وی افزود: هفته بسیج یادآور مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های کسانی است که برای پاسداشت ارزش‌های اسلام و انقلاب در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، سازندگی و غیره با تمام وجود وارد میدان مبارزه و جهاد شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس، گفت: نیروهای بسیجی در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بی‌بدیلی خلق کردند و نقش مهمی در پیروزی‌های کشور ما در این دوران داشتند.

آسمند با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است، خاطرنشان کرد: در این راستا، با ۲۲ رزمنده دوران دفاع مقدس و پنج خانواده شهید دیدارهایی صورت گرفت.

وی ابراز کرد: همچنین به مناسبت پنج آذر، سه عکس‌نوشته، دو اینفوگرافی و یک موشن‌استوری تولید شده که در فضای مجازی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار