استاندار آذربایجان غربی:

سردمداران رژیم صهیونیستی از جهانی شدن تفکر بسیجی در هراسند

«معتمدیان» گفت: امروز تفکر بسیجی فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران گسترش یافته به‌طوری‌که سردمداران رژیم صهیونیستی از جهانی شدن این تفکر مقدس در هراسند.
کد خبر: ۴۹۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ - 25November 2021

نیروهای بسیجی در پیروزی در جبهه های حق علیه باطل نقش بی بدیلی داشتند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی امروز (پنجشنبه) در همایش نکوداشت بسیج با عنوان «مدیر جهادی، بسیج و اداره کارآمد» با اشاره به تاریخچه تشکیل بسیج مستضعفان در کشور، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج، شاهد حضور عاشقانه مردم در این نهاد انقلابی بودیم.

معتمدیان با اشاره به اینکه هم اکنون تفکر بسیجی به عنوان یک الگوی جهانی به دنیا معرفی شده است، گفت: امروز پس از ۴۰ سال، که از سالروز تشکیل بسیج مستضعفان انقلاب اسلامی می‌گذرد، شاهد شکل گرفتن تفکر بسیجی در خارج از مرز‌های ایران اسلامی هستیم.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مکتبی‌ترین نیروی مقاومت جهانی، بسیج است، افزود: در بسیاری از کشور‌های اسلامی که حرکت‌های مردمی علیه حاکمان ظالم شروع شده است همگی با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی و با الگو گیری از بیانات حضرت امام خمینی (ره) در مورد بسیج مردمی و انقلابی منشاء می‌گیرند.

وی با اشاره به ظهور داعش با حمایت استکبار جهانی در منطقه، افزود: در دوران ظهور داعش، دولت‌های منطقه عاجز از مقابله و مبارزه با آن بودند که ملاحظه شد با حضور سردار رشید اسلام شهید سلیمانی در منطقه و تشکیل نیرو‌های مردمی همانند بسیج، شاهد انحلال داعش در منطقه و جهان شدیم.

معتمدیان با اشاره به اقدامات بی نظیر بسیج در هشت سال دفاع مقدس، گفت: نیرو‌های بسیجی در پیروزی در جبهه‌های حق علیه باطل نقش بی بدیلی داشتند

استاندار آذربایجان غربی نقش نیرو‌های بسیج در دفاع از کیان اسلامی و تامین امنیت مرز‌های کشور را بسیار مهم دانست و گفت: امروز نیز تفکر بسیجی فراتر از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران، دنیا را تسخیر کرده و سردمداران رژیم صهیونیستی از جهانی شدن این تفکر مقدس در هراسند.

وی با بیان گوشه‌ای از عملکرد بسیج در حوزه سازندگی و آبادانی کشور نیز گفت: نقش سازندگی بسیج در عرصه‌های مختلف مثال زدنی است و امروزه تفکر بسیجی در حوزه‌های دانشگاهی و علمی و تحقیقاتی کشور رسوب کرده است.

معتمدیان به تشکیل گروه‌های جهادی در کشور با هدف محرومیت زدایی نیز اشاره کرد و گفت: از برکات بسیج ایجاد روحیه جهادی و خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار در بین جوانان ایران اسلامی است و ما امروز شاهد حضور گروه‌های جهادی بیشمار در مناطق دور افتاده و محروم کشور هستیم که بدون هیچ چشم داشتی به صورت جهادی و انقلابی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

معتمدیان با اشاره به اهمیت ترویج روحیه بسیجی در ادارات و نهاد‌های کشور، گفت: با انجام کار‌های جهادی و روحیه انقلابی در بین مدیران و کارکنان شاهد خدمت رسانی به مردم در نقاط دورافتاده کشور خواهیم بود.

استاندار آذربایجان غربی افزود: نیازمند تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستیم و معتقدیم با بهره گیری از تفکر بسیجی و روحیه جهادی می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه بویژه مشکلات معیشتی مردم را حل کرد.

معتمدیان با اشاره به ظرفیت‌های سرشار استان در حوزه‌های مختلف ادامه داد: قطعا باید تلاش کنیم تا با روحیه جهادی و انقلابی و استفاده از این منابع خدادای بی نظیر، روند آبادانی و پیشرفت استان را شتاب بخشیم.

وی به آغاز فصل جدید اقتصادی از سال آینده در کشور اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف بزرگ نیازمند عظم ملی و جهادی و بسیج همه امکانات هستیم و با استفاده بیشتر از پیشران‌های توسعه اقتصادی استان امیدواریم بتوانیم شاخص‌های درآمدی مردم استان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها