همرزم شهید بابایی:

قدرت دفاعی ایران همسایگاه غفلت‌زده را از خواب بیدار می‌کند

امیر نادری با تأکید بر اینکه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، همسایگاه غفلت زده را از خواب بیدار می‌کند، گفت: همسایگانی که پیرو راه استکبار جهانی هستند، باید به خود بیایند و متوجه این غفلت خود شوند.
کد خبر: ۴۹۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ - 25November 2021

قدرت دفاعی ایران همسایگاه غفلت‌زده را از خواب بیدار می‌کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس،  امیر سرتیپ خلبان «علی‌محمد نادری» همرزم شهید بابایی در گفت‌وگویی  با اشاره به اقتدار دفاعی و امنیتی ایران، رزمایش‌های اخیر نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران را ویترین نمایش گوشه‌ای از قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: این رزمایش‌ها از طرفی هم قدرت نهفته الهی در درون نیرو‌های قدرتمند جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

همسایگان غفلت زده توسط دشمنان به خواب فرورفته‌اند

همرزم شهید بابایی با اشاره به پیامد‌های رزمایش‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دوست و دشمن در منطقه و غرب آسیا، تصریح کرد: همسایگان غفلت زده توسط دشمنان به خواب فرو رفته‌اند.
قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، همسایگاه غفلت زده را از خواب بیدار می‌کند

امیر نادری با تأکید بر اینکه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، همسایگاه غفلت زده را از خواب بیدار می‌کند، اضافه کرد: همسایگانی که پیرو راه استکبار جهانی هستند، باید به خود بیایند و متوجه این غفلت خود شوند.

همرزم شهید بابایی با اشاره به اینکه دشمن و همسایگان غفلت زده و در خواب فرورفته بدانند، جمهوری اسلامی ایران برای آن‌ها لقمه قابل‌هضم نیست، تصریح کرد: آن‌ها هیچ‌گاه به اهداف شوم خود دست پیدا نخواهند کرد.

دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، با یاوه‌گویی دنبال جبران شکست‌های خود هستند

امیر نادری بابیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، با یاوه‌گویی دنبال جبران شکست‌های خود هستند، اضافه کرد: دشمن سیلی‌های متعددی از جمهوری اسلامی ایران طی ده‌های اخیر خورده است.

همرزم شهید بابایی اظهار داشت: همسایگان فریب‌خورده، بدانند یاوه‌گویی‌های دشمنان قسم‌خورده اسلام و مسلمین که آن‌ها را خام کرده و به خیال باطل سوق داده است، هر گز خیرخواه آن‌ها نیستند.

منبع: میزان 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار