فرمانده سپاه امام رضا (ع):

اقتدار امنیتی جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت بسیجیان است

سردار «غیاثی» گفت: اقتدار امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت بسیج و مرهون مجاهدت‌های بسیجیان است. بسیاری از کشور‌ها امنیت دارند چون تهدیدی متوجه آنها نیست اما علی‌رغم تهدیدهای امنیتی که علیه جمهوری اسلامی وجود دارد اما ایران اسلامی از اقتدار امنیتی برخوردار است.
کد خبر: ۴۹۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷ - 25November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با ششمین روز از هفته بسیج، گردهمایی بسیجیان دادگستری خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدهاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) و «غلامعلی صادقی» رئیس کل دادگستری خراسان رضوی امروز در مشهد برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم اظهار داشت: بسیج مولود امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است و اگر تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب برای تشکیل بسیج نبود توطئه‌ها‌ی دشمنان در مسیر نظام محقق می‌شد.

وی افزود: امنیت پایدار امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون تدبیر امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین است و فرمول آن مشارکت منسجم مردم در تشکیل این تشکل مردمی است.

فرمانده سپاه امام رضا (ره) در ادامه با بیان اینکه بسیج تنها سازمان در دنیاست که متناسب با انقلاب آرایش می‌گیرد بیان داشت: بسیج قبل از دفاع مقدس تشکیل شد. اینکه بعضی معاندین و بدخواهان مدعی هستند نقش‌آفرینی بسیج محدود به مواقع بحران است، ادعایی بیهوده است.

غیاثی گفت: انسجام بسیجیان آرامش و امنیت را بر منطقه حاکم کرده و بسیج به‌عنوان الگو و هدایتگر جوامع انسانی روح گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت را در سطح جامعه، منطقه و جهان جاری کرده است؛ بر همین اساس باید خدا را به‌واسطه این نعمت عظیم شاکر باشیم.

وی تصریح کرد: اقتدار امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت بسیج و مرهون مجاهدت‌های بسیجیان است. بسیاری از کشور‌ها امنیت دارند چون تهدیدی متوجه آنها نیست اما علی‌رغم تهدیدهای امنیتی که علیه جمهوری اسلامی وجود دارد اما ایران اسلامی از اقتدار امنیتی برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها