استاد حوزه و دانشگاه:

شهید «سلیمانی» حق مجاهدت را در کمک به مظلومان ادا کرده است

حجت‌الاسلام «ماندگاری» گفت: حاج قاسم سلیمانی حق مجاهدت را در دفاع مقدس، دفاع حرم و کمک به محرومان و مظلومان ادا کرده است.
کد خبر: ۴۹۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰ - 25November 2021

شهید «سلیمانی» حق مجاهدت را در کمک به مظلومان ادا کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدمهدی ماندگاری» استاد حوزه و دانشگاه شامگاه پنجشنبه در یادواره ۳۰۰ شهید والامقام بخش مرکزی بابلسر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا آماده ظهور شدند و بسیاری از آن‌ها رجعت می‌کنند.

وی با اظهار اینکه شهدا از جمله حاج قاسم، شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس رفتند تا نفس تازه کنند و برگردند، افزود: شهدا می‌پرسند ما خون دادیم تا سیاست اسلام که عین دیانت است، حاکم شود، آیا شما عوائد سیاست شدید یا سیاسی کار؟

حجت الاسلام ماندگاری ادامه داد: در دفاع مقدس بهترین سیاست را رزمندگان انجام دادند و با کمترین امکانات بیشترین بهره وری را داشتند و به رغم آنکه ده‌ها کشور پشت صدام بودند، رزمندگان سیاست به خرج دادند یعنی دنبال منابع اسلام بودند نه منافع حزبی و شخصی و شهرستانی.

این کارشناس مذهبی یادآور شد: آیا در زندگی سیاست دینی را حاکم کردیم یا سیاسی باز شدیم و جناح بازی، قوم و خویش بازی مخالف سیاست شهدا است.

حجت الاسلام ماندگاری با اظهار اینکه اگر در انتخابات به افراد لایق رأی دادیم، پیرو سیره و رهرو راه شهدا هستیم، افزود: اگر غیر از این عمل کردیم و به قوم و خویش رأی دادیم، رهرو راه شهدا نیستیم.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید براینکه اگر سیاست ما عین دیانت نباشد، شهدا ما را نگاه نخواهند کرد، گفت: بسیج سیاسی کار و جناحی کار نیست و متأسفانه کشور از جناحی بازی لطمه و ضربه خورده است.

وی ادامه داد: شهدا جان خود را فدا کردند تا آخرت ما آباد شود و ما در قبال آن‌ها چه کرده ایم و اگر وابسته به دنیا نشویم دیگر فقیری در جامعه پیدا نمی‌شود.

حجت الاسلام ماندگاری با اظهار اینکه حاج قاسم سلیمانی حق مجاهدت را در دفاع مقدس، دفاع حرم و کمک به محرومان و مظلومان ادا کرده است، گفت: امروز مشکل کشور تنبلی است در حالی که کشور نباید مستضعف داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار