قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان:

بزرگداشت روز بصیرت با صبغه فاطمی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «اشجری» به همزمانی یوم‌الله نهم دی با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: برنامه‌های بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سال جاری با صبغه فاطمی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱ - 25November 2021

بزرگداشت روز بصیرت با صبغه فاطمی برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز در نشست بزرگداشت یوم‌الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) استان گیلان، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: از همدلی و همراهی بسیجیان عزیز در بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم ملی و مذهبی قدردانی می‌کنم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان بسیجیان را دلسوزترین و بی‌منت‌ترین سربازان انقلاب اسلامی و پاسداران واقعی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: بسیجیان سلحشور در مسیر تداوم و تعالی انقلاب اسلامی در جای‌جای میهن اسلامی و حتی آن سوی مرز‌ها از هیچ کوششی دریغ نورزیده‌اند و تا به امروز بی‌هیچ چشمداشتی در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های پایان‌ناپذیر استکبار جهانی سینه سپر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۸۸ عناصر داخلی ضدانقلاب و دشمنان قسم‌خورده خارجی نظام با طراحی فتنه‌ای حساب‌شده کوشیدند تا با بسیج همه امکانات استکبار جهانی، انقلاب اسلامی ایران را از پا درآورند، خاطرنشان کرد: به مدد الهی، توجه حضرت، ولی عصر (عج)، هوشیاری و هدایت مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه و پرشور مردم انقلابی ایران و در نتیجه خلق حماسه بزرگ یوم‌الله نهم دی بساط فتنه و فتنه‌گران درهم پیچیده شد.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «مسئله فتنه و فتنه‌گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است»، تاکید کرد: لازم است ضمن زنده نگه داشتن یوم‌الله نهم دی، ابعاد فتنه سال ۱۳۸۸ از زوایای مختلف برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه حضور یک روز جلوتر مردم گیلان و خلق حماسه هشتم دی همچون ستاره‌ای پر‌فروغ در کارنامه انقلابی گیلانیان بصیر و غیور می‌درخشد، افزود: خلق حماسه هشتم دی تحسین همگان از جمله، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای را به همراه داشته است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شعار محوری یوم‌الله نهم دی امسال «تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه» است متذکر شد: این شعار یوم‌الله نهم دی را به عنوان نماد وحدت مردم ایران حول محور ولایت فقیه در برابر فتنه‌گران و دشمنان نظام معرفی می‌نماید.

وی با اشاره به اینکه با حکم آیت‌الله «احمد جنتی» نماینده، ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دکتر «علی‌محمد نائینی» به سمت رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی منصوب شده است، اظهار داشت: ان شاءالله با احیای مجدد این ستاد و تعهد، شایستگی و تجارب ایشان شاهد شکوفایی و نوآوری در برنامه‌های ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی و بزرگداشت باشکوه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سراسر کشور باشیم.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به تشکیل ستاد‌های استانی و شهرستانی پس از تشکیل ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری یک مراسم محوری سلامت‌محور به‌شکل همزمان در سراسر کشور با حضور سخنرانان ملی و همچنین برنامه‌های متعدد تبیینی و اجرایی آغاز شده است.

وی به همزمانی یوم‌الله نهم دی با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: برنامه‌های بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سال جاری با صبغه فاطمی برگزار خواهد شد.

در این نشست ۱۰۷ مصوبه به منظور پاسداشت یوم‌الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به تصویب حاضرین رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار