استاندار مرکزی:

مبارزه با فساد و رفع ناکارآمدی در همه بخش‌ها اولویت مهم دولت سیزدهم است

مخلص‌الائمه گفت: مبارزه با فساد و رفع ناکارآمدی در همه بخش‌های کشور اولویت مهم دولت سیزدهم است و این مسئله یکی از مطالبات مقام معطم رهبری است.
کد خبر: ۴۹۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵ - 25November 2021

مبارزه با فساد و رفع ناکارآمدی در همه بخش ها اولویت مهم دولت سیزدهم استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی در دیدار با فرماندهان بسیج ادارات استان مرکزی اظهار داشت: بسیج دورکن ولایتمداری و شهادت طلبی و روح اخلاص دارد و هرآنچه که موفقیت و پیروزی توسط بسیج در طول این سال ها کسب شده با این دو مولفه و روحیه اخلاص است.

مخلص‌الائمه گفت: مجموعه ای از نیروهای انقلابی، جهادی و پرنشاط در قالب بسیج برای رفع خلاء ها در انقلاب اسلامی تحت عنوان بسیج شکل گرفته که منشا خیرات و برکات فراوانی بوده اند.

وی ادامه داد: سازمان هایی مثل نهضت سواد آموزی در کنار آموزش و پرورش و مراکز مکمل دیگر در سایر ادارات و سازمان ها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تشکیل شد که در راس آنها بسیج با ابتکار حضرت امام(ره) برای اداره یک کشور بزرگ با پیشینه تاریخی عظیم راه اندازی شد.

استاندار مرکزی بیان کرد: بسیج ساختار پرنشاط و جهادی خود را در طول ۴۲ سال گذشته به خوبی حفظ کرده و هر روز بیش از هر زمانی مسیر بالندگی خود را ادامه داده است.

وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که نظام اداری کشور و مردم را آزار می دهد ناکارآمدی است که روی دیگر سکه می باشد و ناکارآمدی موجب افزایش نارضایتی شده که بسیج باید در این راستا نقش آفرینی موثر داشته باشد و در راستای رفع ناکارآمدی کمک به مجموعه دولت کند.

مخلص الائمه تصریح کرد: بسیج در حال طی کردن مسیر پیشرفت نظام اسلامی در عرصه های مختلف است و امروز بسیج ادارات باید در مقابله با ناکارآمدی که ضد پیشرفت و امنیت ملی است به خوبی نقش آفرینی کند و هیئت های اندیشه ورز بسیج باید در این خصوص برنامه های عملیاتی ارائه دهند.

وی ادامه داد: با کمک بسیج باید دولت اسلامی مد نظر امامین انقلاب اسلامی را تشکیل دهیم و همه توان را در این خصوص باید پای کار بیاوریم.

استاندار مرکزی بیان کرد: نظام اداری کشور نیازمند یک تحول بنیادین است و این مسئله مهم توسط دولت در حال پیگیری می باشد.

وی یادآور شد: استانداری مرکزی از ظرفیتهای بسیج به خوبی استفاده خواهد کرد و امروز برآورد استانداری مرکزی از بسیج کاملا درخشان است و بسیج باید در کنار همه رسالت های خدمت رسانی و دفاع از ارزش های اسلامی برای مبارزه با ناکارآمدی به دولت کمک کند.

استاندار مرکزی گفت: مبارزه با فساد و رفع ناکارآمدی در همه بخش های کشور اولویت مهم دولت سیزدهم است و این مسئله یکی از مطالبات مقام معطم رهبری می باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید علاوه بر تامین عدالت و امنیت در همه بخش های کشور احساس و ادراک نسبت با آنها را متوجه شوند و لذا سطح ادراک باید در جامعه اصلاح شود و همه در این رسالت مهم نقش اساسی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار