فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

مهمترین دستاورد روحیه ایثارگری ملت ایران شکست ناپذیری آنها است

سردار کریمی گفت: مهمترین دستاورد روحیه ایثارگری ملت ایران شکست ناپذیری آنها است و ملتی که جوانان آن از روحیه شهادت طلبی برخوردار باشند مثل کوه استوار می ماند و شکست ناپذیر خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ - 26November 2021

نام شهدا مایه سربلندی ملت است/ ضرورت توجه مدیریت شهری به نامگذاری خیابان ها و کوچه ها به نام شهیدانبه گزارش دفاع‌پرس از اراک،سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام سید «داود هاشمی» و جانباز سرافراز حجت‌الاسلام «اسفندیاری» به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج اظهار کرد: شهدا از جمله انسان های برگزیده هستند که راه درست را انتخاب کردند و با شهادتشان به اوج اهداف بلند خود رسیدند و امروز بزرگداشت شهدا از روش های گوناگون وظیفه و رسالت مهم هر ایرانی است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در راستای گرامیداشت یاد و خاطر شهدا نامگذاری کوچه ها و خیابان ها به نام زیبا و مبارک شهدا است و شهر باید معطر و مزین به نام شهدا باشد و این یکی از روش های شناساندن قهرمانان نظام اسلامی به نسل جدید است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه یاد نام شهدا مایه سربلندی ملت است،گفت: یاد و نام شهدا مسیر پیروزی و عزت را نشان می دهد و لذا همه وظیفه داریم به اندازه توان خود نام مبارک شهدا در بخش های مختلف جامعه زنده نگه داریم که درخشیدن نام شهدا در خیابان ها و کوچه ها از ضرورت های امروز است و باید مورد توجه مدیریت شهری باشد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول انقلاب اسلامی با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت موفقیت های بزرگی کسب کرده،افزود: مهمترین دستاورد روحیه ایثارگری ملت ایران شکست ناپذیری آنها است و ملتی که جوانان آن از روحیه شهادت طلبی برخوردار باشند مثل کوه استوار می ماند و شکست ناپذیر خواهد بود.

سردار کریمی خاطر نشان  کرد: شهدای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف همواره با انگیزه و با نشاط در صحنه دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت به مردم بودند و باید امروز به عنوان الگو مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها