فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

لازمه مدیریت جهادی تأسی به تفکر بسیجی است

سردار «تقوی» با صدور پیامی فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۹۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ - 26November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با صدور پیامی سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را محضر فرمانده کل قوا، بسیجیان و عموم مردم تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج تندیس پایداری، نماد عزت، شرف و تجلی صلابت و شهادت و بزرگترین ضرورت برای استمرار امنیت در این کشور است و شکی نیست که همین تفکر می‌تواند مدیریت انقلابی و جهادی را رقم زده و در هر زمینه‌ای که ضرورت داشته باشد ایفای نقش کند و یار و همراه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) شود.

بسیج امروز دارای مأموریت‌های متنوعی در ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی است که در عرصه‌های مختلف می‌تواند سهم بسزایی در پیشرفت، توسعه و بالندگی جامعه و کشور را داشته باشد.

بسیجی بودن تنها به اسم نیست بلکه همه کسانی که در راه دین اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند مجاهدان فی سبیل الله محسوب می‌شوند، همانطور که امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان ولایتمدار و با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن بسیجی و با تأکيد بر تأسی از فرهنگ بسیج و با سرلوحه قراردادن آرمان‌های امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با روحیه جهادی و تفکر بسیجی، آماده خدمت‌رسانی شبانه روزی به آحاد مردم در اقصی نقاط مختلف استان و دفاع از مرزهای ایران اسلامی می‌باشد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار